![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Archgoat kan mij krijgen signature ![]() |
|
leuk album veel beter dan de vorige in ieder geval. ![]() |
|
Ik hoop toch altijd weer op een Satanic Black Devotion2.0. Die combinatie van kille sfeer met aanstekelijke riffs. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik ben nog op zoek naar 3 kaartjes voor Little Devil. Was helaas net te laat met bestellen ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ik volg Sargeist al een tijdje niet meer, dit nieuwe album klinkt me veel te veel als 'easy listening' black metal. Niets mis met wat melodie of wat catchy stukjes, maar dit gaat allemaal heel vlotjes en gladjes binnen. Geen gevaar, geen geschuur, geen weerhaakjes. Ik pas, er zijn veel interessantere bands en albums. ![]() |
|
Net eventjes opgezet dit nieuwe album. Toch een heel typisch geluid hoor, dat Sargeist. En je hoort het er goed in door. Dat is wel belangrijk, zo kan het toch wat meevaren op het goede gevoel wat we allemaal hebben bij het oude Sargeist. Satanic Black Devotion is 1 van de betere BM albums ooit gemaakt. Mogelijk ook daarom heeft het nieuwe werk het er nooit bij gehaald voor mij. Ik heb het werk daarna allemaal wel een keer gedraaid, maar dan echt maar 1 of 2 keer. En dit gaat niet anders zijn. Grosso modo kan je zeggen dat ik de band na SBD eigenlijk wel voor 90% uit het oog ben verloren. ___________ In het kort is het een vrij goed album, leuk om een keer te luisteren, maar strikt genomen brengt het niet genoeg. Zo is mijn oordeel na 5 min luisteren. Winter is coming ![]() |
|
Ik ga ze zaterdag zien in Helvete DUITSCHLAND Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Als je iets verder gaat, Helvete in Oberhausen heeft nog kaartjes. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Net kort beluisterd, maar ik hoor en snap direct wat je bedoelt. Het rauwe en 'gevaarlijke' randje lijkt verdwenen. Deze toch even goed beluisteren voordat ik wel of niet tot aanschaffen overga. Ik de praktijk draai ik eigenlijk toch alleen maar Satanic Black Devotion. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |