![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
hmm, weet je dat ik daar totaal niets van heb gemerkt... Vaag... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Was ergens tussen 5 en 6 geloof ik ... en inbellen bij freeler ging al helemaal niet. ![]() |
|
quote:ha ha FREELER ![]() ![]() |
|
Ik heb gemerkt dat je er uitlag, maar verder had ik nergens last van qua internet. Alleen jouw site van het hele internet wat ik gisteren gezien heb lag eruit... (maar goed ik surf ook bijna niet). En ik had gewoon nog mijn transcontinentale ![]() De radio en commerciele tv vielen wel uit. Forward into the light, forward into infinity! ![]() |
|
quote:Ik heb ook nog uu-net maar ik weet niet voor hoelang nog. (ik woon ook in zo'n dom dorp waar ze nog nooit van kabel-internet of ADSL gehoord hebben ![]() ![]() |
|
Hehe ik heb net m'n voor inschrijving voor ADSL gedaan... Nu nog 3 maanden wachten totdat mr. kpn de wijkkasten gereed gaat maken ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Ja ok, dat heb ik hier ook ![]() ![]() ![]() |
|
Zeker nooit van redundency gehoord. Jammer dat de KPNQwest backbone er geen last van had. Die lui hadden zeker wel geld voor een werkende noodstroom voorziening... ![]() |
|
quote: ADSL is hier helemaal nog niet ![]() ![]() ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
![]() "Type: Aanvraag Datum 19-06-2001 Tijd 17:48:16 Status 3/7 KPN heeft uw ADSL order bevestigd en bereidt uw telefoonaansluiting in de telefooncentrale voor op een ADSL verbinding. Mocht uw aanvraag langer dan 15 werkdagen in deze status staan dan kunt u contact opnemen met KPN Mxstream op telefoonnummer: 020 484 66 33" ![]() |
|
Op 13 augustus 2010 6:45 schreef Hypnos het volgende: hallo, om privé redenen zal ik minder te vinden zijn op internet en ZM bedankt voor afgelopen jaren het lot beslist er anders over greetz Iemand moet het toch doen... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
WOW! Een middeleeuws godverdomme-topic! Gaaf! Toen bestonden de Twin Towers nog gewoon. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Hypnos had een plaatje/filmpje van een teringzooi gepost. Blijven oefenen De Tegenpartij. ![]() ![]() |
|
Niemand kan de meester evenaren. Zelfs ik niet. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |