|
Auteur: |
|
|
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/cn/20020525/tc_cn/audiogalaxy_in_riaa_crosshairs shit shit shit! zou wel zonde zijn als aufiogalaxy zou moeten kappen |
|
indeed |
|
maar gelukkig is er nog DC |
|
|
|
Plakt een envelop dicht met wat wit poeder erin. Afzender. A.N. Thrax Bazzio Attacks!!! |
|
Ach, binnen no-time zijn er weer nieuwe AG/napster clones uit Attack of the Clones DooM III - The legacy of Evil lives on - Coming 2003 |
|
quote: DC? 11.45: restate my assumptions |
|
Direct Connect |
|
quote: Da's ontzettend klote! Met DC kun je niet gericht zoeken; je bent afhankelijk van wat je tegenkomt. Dat was zo mooi van AG; satellietje draaien op de achtergrond en hij zoekt vanzelf voor je... Wat zijn de échte alternatieven? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-05-2002 19:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
CD's kopen/iets als Rhodium. Dat zijn de échte alternatieven. Verder blijft het aanprutsen met verschillende peer-to-peer clients die door slimmerikken in elkaar worden gezet totdat ook daar weer een rechtszaak tegen komt. |
|
quote: Ik ben wel benieuwd naar andere peer-to-peer programma's dan die al op het forum genoemd zijn. Iemand toevallig nog wat nieuwe goeie ontdekt? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ken WinMX (klote interface en traag), DC (klote interface en traag), Limewire (klote interface en traag EN vastlopers), Kazaa (klote spyware en er is weinig op), Napigator (was een soort server-browser voor Napster, stelt ook nix meer voor dus) en dat was hem wel. Ik vind het teveel getob, koop wel CD's + Rhodium. |
|
Ik ken ze ook allemaal en idd; traag als de pest. SChiet niet op; maar die cd's zijn zo fukking duur; ik koop dus alleen nog maar tweedehands & midprice. Ik hoopte op de gouden tip qua zoekmachine. Ik ken er zelf zo'n 87 zoekmachines via een link die ik niet hierop wil zetten. Mensen die geinteresseerd zijn moeten maar ff mailen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Grokster doet het goed bij mij, niet zo goed als AG, maar hij is in ieder geval niet langzaam |
|
quote: Da's gewoon Kazaa. En wat is niet langzaam? het varieert van 0.80kb/s tot op z'n hoogst 20kb/s. Dat mág sneller. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik haal toch wel regelmatig de 100kb/s |
|
MSN Ken veel mensen met goeie connectie en veel goeie muziek. Sloom als de pest, maar je ken ondertussen gewoon lullen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik snap niet echt hoe Audiogalaxy geld verdient. Er staan geen banners op, en je krijgt niet om de minuut een popup zoals bij kazaa. |
|
Ik heb heeeeel veel vriendjes die mij dingen aanraden. Deze dingen luister ik dan een nummer van via Rhodium bijv. En dan koop ik de CD. Zo hoort het, zo doen we het. |
|
Ik heb problemen met Audiogalaxy, hij connect niet meer met de server. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nah ik vind Audiogalaxy altijd wel handig, werkt nog steeds goed hier.... lekker veel vind je ermee Ik, Wil Schuurman |
|
AudioGalaxy werkt de helft van de tijd niet bij mij.. *zucht* Ik mis de tijd dat je nog gewoon mp3's kon downloaden zonder Russisch te moeten kunnen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Wil iemand toevallig nog goeie FTP adressen uitwisselen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Nieuws, actualiteit en media |