Geen eigen topic, foei. Ik denk dat t vooral de muzikanten hier, maar ook zeker andere prog, djent en instrumentaal liefhebbers zal aanspreken.
Chimp Spanner is eigenlijk een eenmansproject, Paul Antonio Ortiz uit de UK. Zijn laatste EP is echt te gek. Ligt best een beetje in t straatje van Animals As Leaders, maar toch een heel eigen geluid. Veel fusion invloeden, heerlijk dikke synthesizer tapijten, hard groovende djenty syncopen, Vaiesque lijnen en een meesterlijke sound.
Discography:
2004 Imperium Vorago
2009 At the Dream's Edge
2012 All Roads Lead Here (EP)
Persoonlijke favo:
When your people matter, menstrual health matters
BenKnuckles
Bencore
Posted 06-07-2013 19:47 by BenKnuckles (Speciaal lid)
Retesaaie muziek. Dan heb ik liever Sleep Terror, hoewel het niet echt te vergelijken valt.
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew
Black Jew
Metallic Blond
Posted 06-07-2013 19:51 by Black Jew
ongeinspireerde bagger
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK
HierIsMike
Posted 06-07-2013 20:21 by HierIsMike
Animals As Leaders vind ik een fantastische band, Chimp Spanner vind ik echt oersaai. Komt door de kwaliteit van het songschrijven. Er zit gewoon niks in wat memorabel is.
[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-07-2013 20:22]
Ik wil graag alleen maar posts van mensen die het helemaal te gek vinden ja? Anders post ik toch niet?
When your people matter, menstrual health matters
faceless
Posted 07-07-2013 0:26 by faceless
De Tegenpartij
Posted 07-07-2013 0:33 by De Tegenpartij
Mooi!
[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-07-2013 0:33]
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.
cynic
Posted 09-07-2013 20:16 by cynic
Vriend van me is/was livegitarist. Vond het bijzonder indrukwekkend, kwam ook veel sterker over dan op cd.