IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Catharsis 8th Aug 2013 Winston Amsterdam Vorige pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-08-2013 10:35 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ga er maar vanuit dat het wat later wordt, ik heb het in de Winston nog nooit op tijd zien beginnen helaas.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-08-2013 17:43 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ik gok het er maar op, ik pak de trein.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 09-08-2013 11:33 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Hoe was het?

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-08-2013 11:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2013 11:33 schreef CTTS het volgende:
Hoe was het?

De 2 voorprogramma's vond ik niet best, gelukkig was er Hoegaarden.

De eerste band (Tyrrannicide?) dacht in eerste instantie in Nijmegen te zijn, speelde kennelijk zijn laatste show en de zanger prevelde af en toe wat moeilijk verstaanbare linkse teksten tussen de nummers door terijl hij naar de punten van zijn schoenen stond te staren. Muzikaal ook geen hoogvliegers, met de drummer als dieptepunt. Vooral de pogingen tot bijna-blast stemden droef te moede.

De tweede band was This Routine Is Hell. Qua muzikale stijl niet mijn ding, te weinig metalgeoriƫnteerd. De bassist kampte met een technisch probleem waardoor het klonk alsof zijn verstekeer opgeblaen was.

Catharsis maakte dat voor mij echter meer dan goed. Er werd goed gespeeld, en het enthousiasme spatte er ook af. Uiteraard ook hier weer alle ruimte voor politiek engagement tussen de nummers door, maar dat neem ik graag voor lief als er zo intens gespeeld wordt. Hoogtepunt was voor mij 'Choose Your Heaven', echt een geweldig nummer en vol overtuiging gebracht. Bijna kippenvel. Helaas moest ik de laatste 2 nummers aan me voorbij laten gaan omdat de NS niet op me wilde wachten, maar het was zeer de moeite waard.

Leuk zaaltje ook, Winston. Was er nog nooit geweest, maar kom er graag eens terug.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-08-2013 13:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik sluit me hierbij aan, ben alleen wat eerder weggegaan ivm algehele gaarheid. Bokkie ff snel gezien. 1 van de hoogtepunten was toch wel die tandenloze Mocro (?) in de pit

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-08-2013 13:42 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

geweldig

When your people matter, menstrual health matters

Jerome
Usericon van Jerome
Posted 09-08-2013 15:09 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Te gekke show van Catharsis! Basgeluid van TRIH was overstuurd over de PA maar niet op het podium, dus lag aan de geluidsman denk ik...

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-08-2013 17:47 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

De bas klonk niet het hele optreden overstuurd, pas later toen de bassist aan zijn snoer ging prutsen.

Jammer dat de zanger van Catharsis niet helemaal goed bij stem was, verder wel een geweldig optreden. Voorprogramma's waren ook leuk.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com