quote:
Op 9 augustus 2013 11:33 schreef CTTS het volgende:
Hoe was het?
De 2 voorprogramma's vond ik niet best, gelukkig was er Hoegaarden.
De eerste band (Tyrrannicide?) dacht in eerste instantie in Nijmegen te zijn, speelde kennelijk zijn laatste show en de zanger prevelde af en toe wat moeilijk verstaanbare linkse teksten tussen de nummers door terijl hij naar de punten van zijn schoenen stond te staren. Muzikaal ook geen hoogvliegers, met de drummer als dieptepunt. Vooral de pogingen tot bijna-blast stemden droef te moede.
De tweede band was This Routine Is Hell. Qua muzikale stijl niet mijn ding, te weinig metalgeoriƫnteerd. De bassist kampte met een technisch probleem waardoor het klonk alsof zijn verstekeer opgeblaen was.
Catharsis maakte dat voor mij echter meer dan goed. Er werd goed gespeeld, en het enthousiasme spatte er ook af. Uiteraard ook hier weer alle ruimte voor politiek engagement tussen de nummers door, maar dat neem ik graag voor lief als er zo intens gespeeld wordt. Hoogtepunt was voor mij 'Choose Your Heaven', echt een geweldig nummer en vol overtuiging gebracht. Bijna kippenvel. Helaas moest ik de laatste 2 nummers aan me voorbij laten gaan omdat de NS niet op me wilde wachten, maar het was zeer de moeite waard.
Leuk zaaltje ook, Winston. Was er nog nooit geweest, maar kom er graag eens terug.