|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Tempting... Maar ik ga al naar Wacken. Ik moet na Wacken ff kijken hoe het zit met financien en beschikbaarheid van kaarten voor dit festival. |
|
het lag in de planning iig. valt net na mijn hertentamens. ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
net de laatste dagen van die van mij, en wacken net vlak voor mijn her's maar naar wacken ga ik zoiezo, maar heel misschien ook nog naar summer-breeze |
|
ja misschien wel leuk met een hele clup, tenslotte toch 7 uur karren Let´s bring back the METAL |
|
Heaven... Heeft er niemand een busje dat ik en nog iemand mee kunnen rijden..dan delen we de vervoerkosten etc.. komop..dit festival is gewoon TE goed..maar zo lang rijden he... |
|
lijkt me zeker cool..mjah lijkt mij beetje te ver.. daar ben ik nog te jong voor.. |
|
het is inderdaad ver weg, anders zou ik er ook zeker zijn! Soilwork komt er!!!!!! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Samael |
|
quote: Eh.. nee.. niet echt.. Ik heb de line-up gezien in het wacken-programmaboekje.. VEEEL bekende bands, maar vrijwel geen een die ik nog eens graag zou zien.. alleen maar bands in de sfeer van Dimmu, Nightwish, Paradise Lost, etc.. nagenoeg geen deathmetal, thrashmetal of blackmetal WIJZIG: Heb net de line-up bekeken.. de enige band die ik de moeite waard zou vinden is VADER, en SAMAEL (mits ze niet alleen nummers van de laatste cd's spelen) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-08-2002 19:10] |
|
niets voor mij dus. Alleen samael zou ik ooit nog wel eens willen zien maar de rest Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik ga vrij zeker. Heb na wacken zin in meer!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Mwah, ik heb even met de gedachte gespeeld, maar nee ik ga niet. |
|
Ik ga dus wel. Ff doorgaan op de high die ik nog van Wacken heb Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote: ik ook.. maar meer in een apocalyptic storm of total darkness ipv een summerbreeze bestaande uit bandjes als Nightwish en Within Temptation |
|
ik wil zowiezo samael een keer live zien |
|
Samael heerst, alleen het is zo duur Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
SAMAEEEEEEEEEEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ontspan.. RElaxxxxx Samael komt in Baroeg! Volgens mij in october of novemer. Met in het voorprogramma the kovenant (covenant, whatever) De metalversie dus. daVid |
|
17 November GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFF SAMAEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ik ga vooral voor The Kovenant naar dat optreden.... ontopic: helaas kan ik dit jaar niet naar Summer Breeze... maar de planning staat voor volgend jaar wel al vast: -Dynamo (als het weer als vanouds is) -Graspop -Wacken -Summer Breeze |
|
Hoi, Het is misschien een beetje kort dag, maar wij hebben nog enkele plaatsen in een busje dat woensdagochtend vanaf Utrecht vertrekt naar Summer Breeze. Mocht je geinteresseerd zijn, mail me op elanthia@wanadoo.nl |
|
T was gaaf!!! Volgend jaar weer Maar nu eerst How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Hmmm.... t is weer tijd voor mijn standaard-opmerking geloof ik... FOTOOOS!!!!!!!! Zenial |
|
Sorry wij hebben geen foto's gemaakt Volgend jaar zal ik er aan denken!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Zenial |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |