|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat iPim best een goede mod zal zijn. |
|
En anders kick je hem na een week of 3 toch weer. |
|
Haha Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat is de toegevoegde waarde van melden eigenlijk? Je moeder. |
|
quote:Jankbakken gaan anders jankbakken over dubbele petten endezo. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Wat is er met zm gebeurd de laatste jaren. :') Je moeder. |
|
quote:Ja, precies. Met je kind! |
|
:') |
|
Een vervelende kutkneus laten modden. Ja, goed plan! |
|
quote: |
|
quote: Kak. :') Je moeder. |
|
Ipim houd zich aardig op de vlakte de laatste dagen....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ja wat wil je hem zien doen? Relletjes beginnen? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Rustig kerel, het viel mij gewoon op dat Pim niet zo aanwezig is als AG. Gozertje doet het goed toch Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Yep. Maar AG is normaal gesproken in alle subfora hard actief [behalve Onzin], Pim vaak enkel in bandtopics. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Wie zegt dat je je als moderator niet mag mengen in lopende discussies op het forum? Als ik post in het lultopic, of in het luistertopic, of in het hardcoretopic (Harm's Way) of het fototopic dan post ik niet in de gedaante als moderator, maar in de gedaante als Pim. Puur dat ik even mod ben betekent niet dat ik niet gewoon van het forum gebruik mag maken zoals de rest. Pas wanneer het uit de hand loopt, is het mijn plicht om in te grijpen als zijnde moderator. Daarbuiten ben ik net als iedereen gewoon een forumlid. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
het is warm zeker, ik val je niet aan of zo hoor. Het valt mij alleen op de de boel nu veel minder onts poort in bepaalde topics maar ik hou er al over op dan..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Maak je je weer druk om niks nark? |
|
quote: Zo vatte ik het ook zeker niet op. Ik viel jou ook niet aan, toch? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Heeft Pim uberhaupt ergens gemod de afgelopen paar weken? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: [/http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3950263/14 [Dit bericht is gewijzigd door nark op 01-08-2013 5:52] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Dat is geen modificatie. Slechts een oproep om elders verder te lullen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Wat is iPim opeens groot geworden... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |