|
Auteur: |
|
|
quote:Zo maar doen? Aanwezig waarschijnlijk. |
|
Pffff beetje ver weg, maar wie weet. Nile en Svart Crown vind ik wel hartstikke gaaf. |
|
Kaartje binnen voor Breda |
|
Kaartje te koop 12,50 ipv 19. Interesse? Let me know! Edit: voor Breda that is [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 16-09-2013 19:50] |
|
quote: Heb wel interesse. Is het een E-ticket? heavenandhell@live.nl [Dit bericht is gewijzigd door kiss1969 op 17-09-2013 20:08] |
|
Leeuwarden is gratis, maar ik ben op incubate. |
|
Schema in Breda: Pestifer: 19.30 – 20.00 uur Saratan: 20.15 – 20.45 uur Svart Crown: 21.00 – 21.30 uur Ex Deo: 21.45 – 22.30 uur Nile: 23.00 – 00.00 uur |
|
Gezellige dag gisteren in Romein met een uitstekend spelende Nile als headliner. De opende bandjes deden bij mij niets. Pas bij Bodyfarm werd het muzikaal interessant. Pestifer was lekker. Saratan...hmm, vreemd bandje. En de resterende bands speelden allemaal een dikke prima waar het opviel dat alle bands een prima geluid hadden. Leuk optreden van Ex Deo ook met hun Asterix en Obelix death metal. In de kleine zaal speelden dan nog hard core punk bandjes...en van wat ik gezien en gehoord heb (niet veel) niet bijzonder was. De Bad Speed Boys waren wel leuk. Oh en geen muntjes...betalen met geld bij de tap. Begin van de dag 2.20 per biertje...later op de dag 2 euro! bub |
|
Theater Romei(j)n heeft in Klaas een van de beste geluidsmannen van Nederland. |
|
In Breda was het ook prima. Pestifer was leuk ja. Saratan deed me wat minder. Svart Crown deed het ook heel aardig. Ex Deo vond ik goed, wel wat vreemd om die zanger in een rokje te zien lopen Nile was ook weer in goede vorm, prima setlist. Leuk zaaltje dat Mezz, alleen vind ik het vreemd dat daar in glas wordt geschonken; heb die avond wel 5 of 6 keer een glas kapot horen vallen... |
Index / Concerten |