|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Guus Meeuwis krijgt het Philips-stadion ook steeds vol. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 07-08-2013 0:14] |
|
Tlah, ik had al wel een snel uitverkocht verwacht. Exclusieve festivalshow van Avantasia doet het in Duitsland eigenlijk altijd wel goed. Hoewel ik wel van mening ben dat Wacken daar de laatste jaren (2008 en 2011 waren geloof ik ook al exclusief) een beetje een patent op lijkt te hebben. Ook een band als Schandmaul doet het bij onze oosterburen natuurlijk een stukje beter dan in ons land. Zelf al erg blij met Prong. Staat zeker op mijn to see lijstje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vandaag de tickets op de deurmat liggen. Netjes voorbedrukt met naam. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Guus Meeuwis is dan ook een top artiest! |
|
:') Guus Geeuwis |
|
quote: Bijna goed, het is Meeuwis. |
|
VREID / WINDIR / ULCUS Speciale show van Vreid met Windir en Ulcus-nummers op Wacken. Vet! |
|
Heaven Shall Burn J.B.O Devin Townsend Project Sodom Onkel Tom Decapitated For The Imperium The Ocean Endstille Torment – 30 Years Anniversary Masterplan Knorkator A Pale Horse Named Death Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Van de tot nu toe bekendgemaakte bands wil ik in ieder geval Apocalyptica, Fleshgod Apocalypse, Hammerfall, King Diamond en Vreid zien. |
|
Gaan er nog mensen met de bus vanuit België, of/en heeft er hier iemand meer info inzake organisaties die zoiets inleggen, waar ze de goedkoopste reis aanbieden, etc? |
|
Iemand inlichtingen mbt de reis van en naar Wacken (vanuit belgië)? 't Zal wel al te laat zijn voor een bus te reserveren zeker? Is het openbaar vervoer een optie of is het te omslachtig? |
|
Als je nu aanloopt ri Wacken ben je zeker op tijd! |
|
quote: Zeer constructief antwoord hoor:p suggesties toevallig? |
|
quote:http://anreise.wacken.com/wacken/internationalCountry;jsessionid=3A9470D15FC72D58DB8101B7B4602B7A?country=BE&layoutTheme=mp5_wacken&lang=en |
|
quote: Ja... Rechts, links, rechts, links und immer geradeaus |
|
quote: Ik zal eens informeren bedankt man |
|
quote: |
|
Personen die nog mochten op zoek zijn naar een ticket (of 2 tickets) voor Wacken, kunnen bij mij terecht. Ik had het reeds in het 'tickets te koop' topic gepost, maar hier nog een 'bump' in het meest relevante topic meer info: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3869918/4 |
|
Hmzz, dit jaar de regenlaarzen maar weer inpakken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De weersvoorspelling is nog mooi bij getrokken. 25 oplopend tot 30 graden. matige Z.O. wind. Gedeeltijlijk bewolkt. Max 20% regenkans. Zo maar eens laatste zooi bij elkaar graaien en in de loop van de dag die kant op. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |