|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Had het niet gefilmd en op tape gezet en op een 1 of ander obscuur kutlabel uitgebracht dan waren er vast genoeg mongolen die dit allemaal VLTRA KVLT BM hadden gevoden. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
dikke heersch... [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 09-08-2013 0:22] |
|
goede naam signature |
|
Staan zelfs clipjes tussen van toen ze nog 3 jaar was ofzo. |
|
En een FB page: https://www.facebook.com/AaralynAndIzzy Meer Youtube hier: https://www.facebook.com/AaralynAndIzzy [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 09-08-2013 0:49] |
|
|
|
De AGT 2013 filmpjes staan hier ook al: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3143852/36 [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 09-08-2013 16:59] |
|
quote: Geen idee, zit niet meer zo in de scène namelijk. |
|
1 en 2 halve liedjes geluisterd. Wát een kutmuziek, En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wim, dit Zombienummer is cool signature |
|
Zal best, maar het klinkt kut. De zang is het beste, dat geef ik toe. Maar de rest is 3 x niks. Sorry. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-08-2013 20:48] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
dit valt onder cyberpesten Wim signature |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
gvd wat kut. Wat zullen je ouders dan voor stereotype metal mongolen zijn. Moet ineens denken aan One Bullet Left. |
|
:') |
|
En daar sta je dan in de America's Got Talent 2013 Auditions. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Deze opmerking komt gewoon voort uit pure jaloezie omdat een meisje van zes een betere grunt heeft dan jij. |
|
Je bent hier wel opmerkelijk groot fan van of niet, Jan? En dat ondanks het feit dat het volstrekt kut is en nergens over gaat. One Bullet Left was trouwens best ok voor een Nederlandse demo death/thrash band, zeker in vergelijking met deze onzin. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat je eerste alinea betreft, onder deze noemer kan minstens 70% van de bands uit deze scene wel inpakken. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 18-08-2013 10:59] |
|
quote: Gast, echt :') Snap überhaupt niet hoe je dit black metal kán noemen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gewoon overtypen. |
|
Misschien is DE meer geinteresseerd in het meisje danwel jongetje dan de 'muziek' maar durft hij nog niet uit de kinderkast te komen. |
|
Ik heb geen kinderkast. Misschien is dat het. |
|
Blijkbaar een EP in de maak. |
|
Heb je al handtekeningen van ze? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |