|
Auteur: |
|
|
Zag hem staan net ja... maargoed, met de vorige plaatskes nog in mijn achterhoofd heb ik hem braaf op de server laten staan Life doesn't get much better than this! |
|
Century Child is wel lichtjes anders dan de andere albums... harder, zou ik zeggen... meer mannelijke vocals en zo... |
|
Weet iemand de code om die demo te kunnen downloaden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nw.com message baord meldt dat het nog niet werkt... |
|
Ik heb ze ook gevonden; wel brakke mp3's ondanks de hoge bitrate. Hoop dat de cd snel uit is dan want de muziek klinkt erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-05-2002 3:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wow..klinkt niet slecht hoor! Slaying the dreamer is goed! Ligt het aan mij of hoor ik in Feel for you het ritme van tubular bells? En End of all hope..is die wel van nightwish? Heel apart voor hun zeg! Nightwish gaat vooruit! |
|
Ik wacht geduldig de release af. Al was het maar omdat ik te lui ben om de nummers te downloaden. |
|
In eerste instantie was ik benieuwd of ze na Angels Fall First, Oceanborn en Wishmaster nog met iets nieuws zouden kunnen komen, maar als ik bovenstaande posts moet geloven, zit dat wel goed. Nou ja, dan ga ik maar ff geduld zitten kweken... [edit] Jubileum: Dit is mijn 100e post. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door altx op 27-05-2002 11:58] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hmmz, net ff geluisterd. Ik vind het maar meer van het zelfde. En lachen hoor Nightwish en blackmetal , je had dus een verkeerde versie gedownload (de korte moet je hebben). Bazzio Attacks!!! |
|
Ja hahaha daar kwam ik ook achter..lol.. Het nr opzich was wel leuk enzo vond ik..maar ik had zoiets van..NIGHTWISH???!!! Achja...de echte van hen is wel wat minder |
|
't Nu wel de eerste keer da ik zo het gevoel heb dat er wat "vuller" op de cd staat... Zoals Forever Yours en Feel for You... Maar ja, daar kan ik nog gewoon aan geraken denk ik... Kvind alleszins de eerste 5 nummers de beste |
Index / Heavy Metal |