|
Auteur: |
|
|
Aanwezig.. Als ik zo links en rechts om mij heen hoor ga ik ook zorgen dat ik op tijd ben... |
|
Jungle Rot staat morgen in Ieper, ga ik waarschijnlijk eens checken. Op cd vrij saai, maar live lijkt het me wel goed te doen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Vanavond, biertje slobberen en oempta aaaaaaa |
|
Hoera! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zou wel willen, maar wordt hem helaas niet met de laatste trein. |
|
Ja, schiet niet op met het OV, wegkomen uit Hengelo 23:00-00:00 Decrepit Birth (USA) 21:40-22:40 Jungle Rot (USA) 20:50-21:20 Seita 20:00-20:30 GrandExit (SE) https://www.facebook.com/events/302957883174445/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tja, laatste trein naar Apeldoorn om iets na 11 al |
|
Dat was een aangenaam avondje! Ik was nog niet eerder naar JC Cerberus, Hengelo geweest. Het staat midden in een woonwijk en heeft alle charmes van een jeugdhonk. Inclusief gratis koffie! Muntjes voor 1,25 euro en daarvoor gewoon een pijpje Grolsch, blikje Coca-cola e.d. Nice! De opkomst was 75 man/vrouw; netjes voor een maandag! Grandexit; tijdens de soundcheck wat problemen met de microfoon, maar tijdens het liedjes spelen niet. Spannende deathmetal met vele invloeden; erg fijne opener. Seita; Doorbeukthrash van Braziliaanse makelij. Gretig bandje. Niet lullen maar spelen. Jungle rot; JAAAAA! Jungle rot voor de 2e maal in drie dagen! En echt wel beter dan op Into the grave (en dat was al niet verkeerd). De heren hadden er zin in, mooi contact met het publiek. De gitarist met zijn lange haar was enthousiast aan het headbangen maar door het lage plafond ontstond er statisch geladen lucht waardoor zijn haar meermalen aan het plafond bleef vastklitten. En dat leverde wel een grappig gezicht op! Nog met drie van de vier bandleden staan kletsen; de heren hadden het naar hun zin! Decrepit birth; Bijzonder optreden! Want de microfoon was nu echt wel gaar waardoor zanger Bill er na 2 nummers helemaal de brui aan gaf. De organisatie stonden op een gegeven moment met 6 man achter de kleine foh (met een Grolsch erbij; altijd professioneel!) maar het leek wel alsof niemand echt wist hoe de apparatuur werkt. Met als gevolg dat meneer de zangert een welgemeende middelvinger richting de foh opstak. Dus nog een nummer of 3/4 instrumentaal voordat de tl-balken aan gingen. Kortom; het was gezellig! |
Index / Concerten |