|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik weet momenteel ff echt niet meer wat ik ervan vond |
|
op De Vermis Mysteriis, zit echt een heerschend basloopje [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 26-06-2003 19:11] |
|
nog eens vanonder het slijk, dit rijnt! signature |
|
Iemand de nieuwe plaat al gehoord? |
|
nieuwe? signature |
|
quote: "Omega" Ben wel benieuwd. Edit: http://www.myspace.com/azaghalterrorcult Staan twee nummers op. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-04-2008 22:36] |
|
Iemand Nemesis al gehoord? Verrassend sterke plaat, licht in de trant van Marduk's Opus nocturne. Compromisloos en tegelijk melodieus en pakkend, zo heb ik mijn bm het liefst Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Waarom heb ik dit altijd links laten liggen? Ijzersterke necroriffs, vlijmscherpe vocalen, agressief doorrratelende drums en een heerlijk vuige productie! Doet me heel erg aan Darkened Nocturn Slaughtercult denken. Maar ook toch ook Horna en Tsjuder. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Die nemesis is goed inderdaad! lekker vuige sound! Maar heb eerder codex antitheus eens op vinyl gehaald, maar dat bleek echt waardeloos te zijn.. met ander werk niet echt bekend |
|
geen idee waarom, maar ik draai het zo goed als nooit, nochtans stapels van liggen signature |
|
Iets te gemiddeld allemaal. Vorige week live gezien, was niet onaardig though. |
|
Zo ziet het er ook uit, zelfs qua artwork. Niet bijster ambitieus signature |
|
quote: Oh klopt, ik zie hem inderdaad staan in het 'ongeluisterd mapje' van onze CD swap van jaren geleden. Binnenkort maar eens even taggen en luisteren dan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
:') |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |