|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Factory Floor - Factory Floor |
|
Celtic Frost - Innocence and wrath ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nieuwe Satyricon |
|
quote: En en en? Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Heyheyheyfest weer. |
|
De stream van Satyricon werkt niet in Nederland. Nu: |
|
De nieuwe van Arctic Monkeys is wel gaaf. Die van Satyricon is nu in 128 gelekt, ik wacht even op hogere kwaliteit. |
|
quote:Bij mij is die 320. edit: Misschien hebben ze hem opgekrikt of zo, maar de nummers worden er echt niet beter van in een hogere bitrate. Het merendeel heb je al eens gehoord op de laatste albums. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-09-2013 18:36] |
|
All Pigs Must Die - Nothing Violates This Nature |
|
quote: Willekeur en dictatuur! |
|
LSD and the Search for God - LSD and the Search for God |
|
Waka Flocka - Can't Do Gold IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Acherontas - Amenti Willekeur en dictatuur! |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Als je het vorige album leuk vond, vind je deze ook leuk. Ikzelf heb de bonusdisc echter vaker gedraaid dan het album zelf. Weedpecker |
|
|
|
|
|
quote: Ik vond de vorige ok, maar wat teleurstellend. Ik heb er uiteindelijk niet zo heel veel naar geluisterd, was hem vrij snel beu. Ik had gehoopt dat ze met deze een totaal andere richting uit gegaan zouden zijn, zoals ze zelf ook uitgebreid aangekondigd hebben Willekeur en dictatuur! |
|
The Ruins of Beverast - Blood Vaults (The Blazing Gospel Of Heinrich Kramer) |
|
quote: idd, dat valt mij ook tegen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Er zitten wel wat nieuwe dingetjes in de nummers en een nummer met cleane zang hadden ze ook nog niet gedaan, maar je herkent het direct als Satyricon. Absoluut niet een koerswijziging als van Nemesis Divina naar Rebel Extravaganza. NL: Mastodon - The Hunter [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-09-2013 21:32] |
|
Frost* - Hyperventilate "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Net nog eens naar de vorige aan het luisteren in afwachting van de nieuwe (waarvan ik geen downloadlinks vind, zal dus wachten tot de cd toekomt). De vorige klonk wat te ongeïnspireerd, niet slecht maar ook niet speciaal goed. Ik had dus inderdaad op een echt grote koerswijziging gehoopt zoals je daar zegt. Maar ik zal verder niet oordelen voor ik eens geluisterd heb Ik wil ze ook sowieso eens live zien met het nieuwe werk, door ze live te zien (nouja, horen) kon ik de vorige twee albums ook een stuk beter appreciëren. Willekeur en dictatuur! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |