|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 20 september @ W2! Zaal open 20.00, aanvang 20.30, entree € 10.00. Site: *klik*. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 17-08-2013 18:18] |
|
*kick* Kom kom, een beetje meer enthousiasme graag. Wordt tof! |
|
Vrijdag!! |
|
Black metal, inferieur en overrated subgenre... |
|
*denkt er nog even over na.* |
|
Succes Oscar, zit je nu voor vast in Kong? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Yes. |
|
Cool! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nee, Kong. |
|
Synoniem. |
|
Ik ben er. Kong op Roadburn gezien. De toenmalige drumster was heeeeeeeeeeeeel goed. Echt wel nog nooit zo'n goede gezien. Wereldprestatie. Ik denk ik zeg het even. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
*voelt enorme druk* |
|
Ach joh, als je Aratron aan kan. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Klopt, dit is inderdaad een stukje cake voor mij. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
De beste drummert die Kong heeft gehad is natuurlijk Rob Snijders ... hoe de hazen lopen ... |
|
Tot op heden [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 19-09-2013 14:01] |
|
En in Celestial Season was ie ook al zo'n harde baas En gefeliciteerd met je nieuwe job natuurlijk, niet de eerste de beste band dat Kong ... hoe de hazen lopen ... |
|
Helaas Oscar, het is op 20-25 min rijden maar het gaat hm niet worden. |
|
@ Baas: tnx! Is het te merken dat ik er blij mee ben? @ DE: helaas dan! Maar er komen ongetwijfeld weer nieuwe optredens aan, dus gelegenheid genoeg. |
|
nice, allemaal band zonder zangers! I am mine own redeemer...! |
|
Zeker, niet zo'n schreeuwlelijk die er doorheen staat te blaffen. Al denk ik dat 3x instrumentaal op rij ook wel weer ietsje teveel is van het goede. |
|
heb Tank jaren geleden in Vroomshoop of Vriezeveen live gezien. Gave band, maar wel miste ik een fijne strotje erbij. 3 x op rij lijkt me niet te doen op 1 avond. I am mine own redeemer...! |
|
Tank86 kwam langs, speelde 86 metalriffs en was klaar. Vette band hoor. Kong ook. Voor het eerst dat ik deze zaalopstelling meemaakte (op Roadburn was het gewoon de band op een podium). Goede avond! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
Index / Concerten |