|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het understatement van Wim. Dat is nog niet mooi te vinden al kreeg je er geld voor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vind de laatste plaat uitstekend. Erg goede sfeerzetting, wat elektronischer geluid dan voorheen. Wel iets te lang. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 28-09-2020 18:23] |
|
quote: Ik moet me hierbij aansluiten.. Het is allemaal heel zorgvuldig gemaakt enzo, maar ik mis een "je ne sais quoi".. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik heb nog een een nummer langer dan 10 seconden aan kunnen horen. Alles klinkt even zeikerig. Beter kan ik het niet omschrijven. Dat zeikerig klinken lijkt we de norm bij veel singer/songwriters. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-09-2020 12:45] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Een beetje alsof je dus naar jezelf luisterde, eigenlijk. Sommige mensen vinden dat inderdaad onprettig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ah kijk, een ervaringsdeskundige. Ik snap wel dat jij die muziek leuk vindt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
wat vind jij wel leuk? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Blijkbaar dingen die jij en M. niet leuk vinden. Het trieste is alleen dat je hier blijkbaar enkel mag zeggen dat je hard op iets gaat en als je zegt dat het kut is gaan er altijd wel een paar over de rooie. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-09-2020 19:09] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik weet serieus niet wat je wel leuk vind, vandaar dat ik het vraag. Misschien kijk ik niet goed genoeg, kan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
king diamond weet ik zeker! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat klopt Wim. Maar de Nederlandse singer/songwriter zooi doorgaans niet. Al is het trio The BlueBirds dan weer wel luisterbaar. En Balloon Over Paris van Elske DeWall trek ik ook nog wel. Geen zin om hier een waslijst neer te plempen, maar wat ik oa luisterbaar vind in random order: Anthrax, Metallica, Ayreon, Mercyful Fate, Symphony X, Sigur Ros, The Cure, Anneke, The Nits, Sisters Of Mercy, The Wounded, Type O Negative, Sentecned, Pink Floyd, Roger Waters, Paradise Lost, Joe Bonamassa, Joe Satriani, Jimmy, In Flames, Draconian, Deep Purple, Crippled Black Phoenix... Geen zin om nog meer te typen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
wie is Jimmy... ik ben bang dat ik het weet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die van Hey Joe. Geen idee wie jij in gedachte had? Het assortiment Jimmy's die ik 'ken' is niet zo groot. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-09-2020 20:16] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
jimmy kimmel is de enige die me zo gauw te binnen schiet. maar goed, meer mensen maken deze fout, hehe. https://nl.wikipedia.org/wiki/Jimi_Hendrix "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
jimmy page natuurlijk ook! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Timmy! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Metalheads die verstand hebben van Eefje de Visser, lezen jullie toevallig ook OOR iedere maand? |
|
https://www.npo3fm.nl/awards/stem Eefje speel ik vrij veel hier. Die Froukje ook welke gelijkaardige artiesten kunnen jullie me nog aanraden? signature |
|
doe maar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij vraagt ie om kutmuziek. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vind Eefje ook buitengewoon goed. Maar heel raar, hoef daar verder niet meer van. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Famke Louise Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: heb ik signature |
|
D'r muziek past goed bij d'r hoofd, en andersom ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |