|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die dingen, je weet wel. Doe je ze wel eens? Op straat? Online? Wat vinden we ervan? En post hier je petitie waar je zin in hebt. Zo, hebben we dat geneuzel ook weer gehad. Waar het eigenlijk over gaat, dit is een dingetje. Hoe handig is het dat je tenminste een keer in de maand op zondag ook naar de ah of welke supermarkt of winkel dan ook kan gaan? Verrotte handig, al zeg ik het zelf. We hebben hier 63.000 inwoners, best veel voor een dorp en heel veel winkels in het centrum. Dus als je het een goed plan vindt of gewoon lekker wil narren of zo. Teken dan, alstublieft. http://petities.nl/petitie/koopzondag-in-veenendaal Er is ook een link te vinden die er juist tegen is, maar die moet je dan zelf even zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-08-2013 22:59] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
In Groningen zijn alle supermarkten op zondag open. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
win ! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
In Tilburg ook. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ja, bedankt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
We geven je gewoon vriendelijke verhuistips als ze in Veenendaal besluiten geen koopzondagen te nemen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Niet allemaal. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: In ieder geval alle supermarkten die er toe doen. De Jumboot aan de Wilhelminakade dus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Voortaan niet meer zo jokken tegen de Tegenpartij dus. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Sorry Faalhaas. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Geeft niet hoor, ik vind je nog steeds erg lief. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik jou ook hoor. Heb je het trouwens weer goedgemaakt met Jan Post inmiddels? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee, niet m'n mooie topic kapot maken. TEKENEN!!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja joh al lang. Je mist ons gekibbel he ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik heb de petitie ondertekend, dan kun je hopelijk in de toekomst ook op zondag je boodschappen doen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
WIm, speciaal voor jou heb ik een petitie getekend signature |
|
|
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Guilty as charged. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zijn de scholen weer begonnen? |
|
2 september wil je een petitie tegen scholen? signature |
|
Hoeveel studiepunten is dit? |
|
hangt af van je BH-maat signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |