|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: of misschien heeft ie mijn bericht "ge-googled translate"... hahaha, nee, in 2000 of 2001 zijn we met ld'50 3 dagen door tjechie gesjeest, met malignant tumour... we vroegen alleen benzine held, krat bier en plek om te slapen... benzinegeld > lang niet volledig > 150 gulden toegelegd krat bier > 5 bonnen per bandlid slaapplek > ja, o.a. in een bos en in een garage die stonk naar olie... d.i.y. grindcore sux, haha. enfin, we waren toen al niet de moelijkste, ik zou 15 maligant tumour 10" lp's van hem krijgen... wacht er nog steeds op... helemaal zuur was het dat ie het jaar ervoor 3 dagen in m'n huis de bende liep te versmeren en op te maken... stinkie stankie bilos noemde iedereen 'm toen, mooie tijden! I am mine own redeemer...! |
|
quote: yes, always to be troubles and to be problems around in this shitty fucked up thin called worklife. I am mine own redeemer...! |
|
quote: Nee direct na elkaar. Dus Death Squad op de mainstage, daarna Villainy op de bar stage. jammer maar helaas. Hopelijk kan ik snel opbouwen en nog wat nummers meepakken. |
|
quote: Hmm, ja, altijd lastig! Wordt voor mij snel afbouwen dan En snel doorrennen, en meestal heb ik het eerste uur na het optreden niet zoveel zin in wat dan ook [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-09-2013 22:04] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zijn die nieuwe shirts al binnen? |
|
Jazeker! Komen morgen binnen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Mooi! Dus voor het eerst verkrijgbaar op Scream Bloody Scum Overigens overlappen geen van de acht bands elkaar. Je hoeft niks te missen (tenzij je iets anders te doen hebt). |
|
Yes, inderdaad! Was ook de reden dat we er nu haast achter gezet hadden Klopt, overlapt niet. Maar Villainy speelt direct na ons, dus dan heb ik wel wat te doen (afbouwen). Moet alsnog wel goed komen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zin an! |
|
|
|
En hop! Vanavond! Mooi straks lang naar het westen kachelen om even het podium af te breken daar Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: +1 Nog steeds brused and broken van de show in Breda gister maar we gaan gewoon door! |
|
*Brakheid* |
|
quote: Valt hier mee. Grote verbazing. Heineken geeft mij namelijk al heel gauw ellende. |
|
Was een mooie avond! Dankzij BVT deze show kunnen doen, te gek man Een heel klein beetje van Villainy gezien, klonk goed Toner Low was erg vet, toffer dan ik verwacht had. Realiseerde me toen ook pas dat 2/3 Krush daar in zit Verder was Dissect wel lachen, en hebben we helaas Gestalte niet meer gezien wegens het beginnen aan de oneindige terugreis. Foto's: http://www.metal-experience.com/images/festivals/2013/SBS/SBS2013.html Helaas niet zoveel van drumhelden ColdHeartMinor en BVT te zien, zo gaat dat Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |