![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Koffie en een broodje met pindakaas..... ![]() ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Biefstuk! Met gekookte aardappelen en jus, en groenten (Bonen, spruiten, bloemkool met kaassaus, etc. maakt niet uit wat, als er maar groente bij zit.) Medium rare please. ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Dat ja, eventueel mag er ook hagelslag bij de pindakaas! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
pindakaas = ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Niet dat het iedere dag de pot mag schaften wat mij betreft, maar krentebrood met pindakaas en jam kan ook. ![]() |
|
Curry. Met veel verse groente. Eventueel garnalen erbij. ![]() ![]() |
|
Bruine bonen met uitgebakken spekkies, augurkje, zilverui en een drupje azijn! Simpel, ouderwets en o zo lekker. ![]() bub ![]() |
|
Sushi ![]() Of een wokgerecht met groenten, kip en zoetzure saus. Nu heb ik daar dus weer zin in. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Stront Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Deze combi eet ik momenteel bijna dagelijks ![]() Ook erg lekker de laatste tijd; gegrilde pitabroodjes met franse kaas en tomatentappenade ![]() Als avondmaaltijd: spaghetti met gehakt, wokgroenten, oregano kruiden, tabasco en gerapste geitenkaas ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Ja, dat wil ik wel elke dag als lunch. 's avonds die curry en dan 's ochtends.. Gewoon koffie. ![]() |
|
Sushi is ideaal als je een kater heb. Lekker makkelijk en super lekker. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Zelf maken is zo makkelijk nog niet, vind ik. Vrijdag weer eens een poging doen. ![]() |
|
Daar heb ik me nog nooit aan gewaagd. Maar ongetwijfeld nog lekkerder dan die kant en klare meuk. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Gele rijst met gewokte groenten. ![]() |
|
quote: In Gent is er een sushizaak die echt de heerlijkste sushi ooit hebben... Hun Philadelphia Roll, met verse zalm, roomkaas en avocado is echt goddelijk ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote:Ik zat ook te twijfelen over sushi als lunch, maar moest toch wijken voor de dikke, klodderige sate saus ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Biefstuk van Loetje... ![]() Casa di mama Salami Pizza. ![]() Pussy.... ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: +1 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Klopt. Maar die van de Jumbo is toch wel erg goed binnen te houden hoor. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
pikante tonijnsalade verse pasta pesto signature ![]() |
|
quote: In Amerika misschien, maar de pindakaas van Albert Heijn is echt heerlijk! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Big mac, altijd goed en dat al jaren en jaren. En jaren. En natuurlijk een hostie ham/kaas! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Only Calve pindakaas is real. ![]() |
|
quote: Liefst de crunchy variant! Willekeur en dictatuur! ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |