|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou ik niet,nichten zooi. Mijn vader is een tovenaar |
|
quote: omdat hij toverballen heeft? Dat telt niet signature |
|
Hoe is het met je? Gaat het goed? |
|
ja dat gaat, hoe is jouw naam? signature |
|
Mijn naam is Orlando. En wat is uw naam? |
|
Mijn naam is Bart Ken Ji Mi Nogue? signature |
|
wooooo lekker signature |
|
roeleer² signature |
|
quote: dan kun je dat interview ook wel online gooien... toch? I am mine own redeemer...! |
|
Ik vind t abominabel slecht. De video is duidelijk met een goede camera opgenomen, het camera- en edit-werk is okayish, maar t script probeert op n totaal ongeinspireerde en oubollige manier absurdistisch, grappig of whatever te zijn. De muziek is (en dat zeg ik niet vaak over muziek!) SLECHT. Wat een Reason rimmel van iemand die net 2 weken bezig is zeg. Bah. Bah. Zo When your people matter, menstrual health matters |
|
het is niet slecht, het is abnormaal banaal, en dat is fantastisch! signature |
|
quote: mee bezig signature |
|
nieuwe clip signature |
|
Het is echt afschuwelijk, Hypnos. Ik heb één nummer gehoord en dat spookt al een week door mijn hoofd. |
|
Ik ben fan! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
LIEF! signature |
|
Je bent er 1 vergeten Bart. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En een plaatje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
vet interview en live met de tietjes bloot signature |
|
Als iets heel slecht is zal dat, naast de hele discussie over dat slecht subjectief is blablabla, ook vast wel bepaalde kunstzinnige waarde hebben, maar ik vind t gewoon alleen maar slecht. When your people matter, menstrual health matters |
|
Pffffffttttt... Hipsterclownen is niet dood! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
sielig signature |
|
De schoften! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kenji Minogue Opties voor dit verslag NEWSFLASH: Onze cape is terecht! De dader komt hem straks brengen en meetafelen. Dat wordt een diepgaand gesprek. We danken Jeugdhuis Comma voor het intense speurwerk, eat this Witse! Het is een beetje kerst in ons hart signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |