|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:die vullen het drumgeluid absoluut niet aan. De (echte) drummer van Slipknot is gewoon een goede metal-drummer, of je de muziek nou leuk vindt of niet. Touché, pussycat! |
|
quote: Dat bedoel ik dus!! |
|
quote: natuurlijk...maar wat maakt dat uit? triggers zijn inderdaad vaak ontzettend klote, maar dat komt omdat iedereen zo'n homosexueel klikje wil horen ipv van deze gabbersound. |
|
Het maakt me niet uit dat ie triggert, maar het is dus niet zozeer de verdienste van Doc dat ie een vet bass-drumgeluid heeft. Touché, pussycat! |
|
Hahaha... Homosexueel tikje? Ik vind het meestal wel gaaf. Ik heb een LP liggen van Immolation (Failures For Gods) heb ik één keer gedraaid daarna snel weggelegd, ik vond daar niet 'homosexuele tikjes' wel irritant... Misschien als ik hem er nu op leg dat ik het wel leuk vind, is ook al weer jaren geleden... |
|
quote: dat heb ik ook niet beweerd. |
|
quote: zucht.... |
|
kmoet schijte van deze zooi |
|
slipknot, punkmuziek wat gaat er nog komen |
|
quote:ja, gvd.... lekker zooitje ongeregeld hier |
|
quote: Hij is wel degelijk goed hoor.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote:ik promoot hier niets, in de eerste post kun je lezen wat ik zelf van de bands vind en zo positief is dat nu ook weer niet. En mijn aars daar ga je mee moeten leren leven |
|
Heej wounded immortal!Als je de volgende keer een post maakt over murderdolls doe het dan goed!!! Murdedolls bestaat uit 5 mensen: Wednesday 13 - zang Joey ( drummer van slipknot )- gitaar Tripp ( Static - X ) - gitaar Eric- bass Ben Graves - drum. Murderdolls bestaan in huidige formatie pas 1 jaar, eerst heetten ze The Rejects dus eigenlijk bestaat ze al 7 jaar. Wednesday 13 zingt pas 1 jaar in de band en Joey drumt hier dus niet!!!Oh ja en even ter info: Murderdolls dragen ook geen maskers, en ik kan het weten want ik heb ze live gezien en ontmoet etc. Murderdolls heersen!!!! By the way: Joey heeft ook meegewerkt aan Vaginal Vempire van Anal Blast, maar dat wist je zeker wel of niet??? [Dit bericht is gewijzigd door mansongirl op 21-10-2002 21:00] luuuuuuv is in the air......... |
|
Murderdolls zijn dom! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 21-10-2002 23:18] |
|
quote: ach slipknot ook |
|
Murderdolls is toch gewoon klote nu metal? iemand op msn zegt namelijk dat het neit is, meer iets van Death Metal hahaha |
|
quote: Ik dacht blackmetal |
|
quote: hahahahah en Iron Maiden zeker Death [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 24-10-2002 13:30] |
|
Linkin Park is toch doom? |
|
quote: echt wel!! en Avril Lavigne is dikke DeathMetal/GrindCore!!! |
|
owja, k3 is vette blackmetal [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 03-12-2002 16:54] fear my moo of wrath |
|
quote: Neej, het neigt meer naar Epic Heathen Viking Metal vind ik. Murderdolls is ruk btw Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ow ja ken je trouwens n 'sync speedrock fear my moo of wrath |
|
pas geleden Stone Sour es neergeladen. Erg lekker bandje! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |