|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
het was weer geweldig heren, mijn dank!! Dr liep trouwens wel een vent rond die verdacht veel op Arjen Lucassen leek, of heb ik het nou mis?? |
|
quote: sterker nog: dat was em iedereen die er was, bedankt voor het komen!! |
|
he bah, tis al weer veelste vroeg maar het was hem dus toch, aaarrrrgghh maar goed en op naar de EO-Jongerendag |
|
Ja was weer gezellie gisteren |
|
quote: Tenk joe ! Dat was inderdaad Arjen ja. Die kwam ons "om bepaalde redenen" bekijken, maar daar mag ik nog nix over zeggen |
|
Ik heb er ook weer van genoten heren! Alleen die posers van Triple 7 heh, om moe van te worden.. En ik heb een flinke kater Iets teveel van het gele gerstenat genuttigd.. |
|
ja jammer van triple7 maaruh snaack drank maakt meer kapot dan MIJ lief is |
|
Het was een gezzelig feestje Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
yep was wel geinig, alleen is sun caged niet echt mijn pakkie aan merte ik wel Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
WaS Sun Caged er ook ??!? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
haha dat was toch de eerste band |
|
ehm ja toch ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
LOL Nee de eerste band was Triple 7. Toen Sun Caged en toen Xenobia. |
|
ik vond vooral slayer erg goed Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
en nou weet ik nog niet wie je bent FF.....ben je tot het einde gebleven? |
|
quote: heel veel mysterie zal er niet zijn Arjen kennende, en vooral zijn projecten |
|
quote:Ik vind het ook altijd super vaag dat er mensen blijken te hebben rondgelopen bij een concert die zich niet aan me voorgesteld hebben. Had het toch wel leuk gevonden om een gezicht bij een naam te zien. |
|
quote: misschien kijk je te true en eng |
|
Of zijn veel mensen te verlegen? |
|
quote: nope, ik weet niet wat ik heb, maar ik viel weer eens in slaap zo rond sun caged(ik val de laatste tijd telkens overal in slaap ), dus toen ben ik naar huis gegaan, ik wist niet dat je er was, anders had ik je zeker wel opgezocht Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: trouwens schredhead, mn complimenten voor je gitaarwerk, Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: |
|
Yep, het was weer helemaal geweldig!!! Bedankt heren!! Ik heb een te gekke avond gehad Kankerlul |
|
quote: Hear Hear!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |