|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Party San Schlotheim 7 t/m 9 augustus Bevestigde bands: Solstafir God Macabre Kampfar Mumakil Obituary Ereb Altor Atlantean Kodex Beyond Napalm Death Ahab Darkened Nocturn Slaughtercult http://www.party-san.de/home/ [Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 08-10-2013 21:17] Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Begint al weer lekker. Hopelijk ben ik weer aanwezig. |
|
Mumakil en Obituary Ik zal sowieso wel weer aanwezig zijn. |
|
Nieuwe bands bevestigd: Napalm Death Ahab Darkened Nocturn Slaughtercult Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Napalm Death ook altijd goed Dit festivalletje is vaste prik geworden voor mij. Zeker weten weer aanwezig. |
|
Ivm een belofte aan Onweerwolf, ook volgend jaar aanwezig. |
|
Hmm aardig begin. Gaan we in de gaten houden. |
|
Watain, Orchid, Imperium Dekadenz, Aborted, Arroganz en Incarceration zijn inmiddels ook toegevoegd. Ook serieus aan het overwegen om volgend jaar te gaan, veel goeds over dit festival gehoord. |
|
Hmmmm, Aborted is live wel prima, de rest doet me niet veel... Achja, alsnog een prima line up zo. |
|
Watain en Orchid, ook niet verkeerd. |
|
+ Misery Index, Marduk en Spheron |
|
Nu Extremefest van de kalender valt wil ik hier misschien ook wel eens heen. Hoe is de parkeer/kampeerregeling hier? Geen te flauwe regeltjes zoals in Belgische en NL fests? |
|
Gewoon kamperen naast je auto / in je auto. |
|
Ja, de enige regel is dat aggregaten niet zijn toegestaan. En ze hebben ook een soort van 'stilte uurtjes' op de camping, hoewel ze daar niet heeeeeeel erg streng mee zijn. Verder kan je idd gewoon naast je auto kamperen en als je van plan bent om met een flinke groep te gaan (20+ meen ik) dan kan je een stukje camping reserveren. |
|
En vergeet de glascontroles niet, maar dat is tegenwoordig (ook in Duitsland, helaas) al geen uitzondering meer. |
|
Stilte uurtjes? Sinds wanneer is dat zo, haha. Ik kan mij nog afterparties tot 09.30 herrinneren. |
|
Mja vroeger ging de afterparty ook door tot 6. Die stopt tegenwoordig ergens rond 2 of 3 uur? Na 4 uur willen ze niet teveel geluidsoverlast meer hebben op de camping. We hebben afgelopen jaar ook nog een leuke party gehad, maar toen is daarna de security nog wel langs geweest dat het de volgende nacht na vier uur stil moest zijn. |
|
quote: Ja dat was gezellig ja. "Kom, we gaan effe naar de WC en dan echt de tent in." - "Hey, een feestje. Hey, Nederlanders." "Mooi, ik ga bier halen." |
|
Als de muziek niet te hard staat doen ze ook niet zo moeilijk. Afgelopen jaar tenminste niks van gemerkt. Het is ook geen bibliotheek ofzo. |
|
Inquisition ( ) en Necrowretch er ook bij. |
|
Hoppakees! |
|
Hmmmmm.... Typische camping bands. |
|
Aura Noir en Bölzer dabei. En ik nu ook... |
|
En Suffocation uiteraard. |
|
quote: Uiteraard. Overheen gelezen. |