|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Beter dat we gewoon stikjaloers zijn op Hellfest. Dat soort alles eruit heersende line-ups heb ik hier in Nederland echt nog nooit gezien. |
|
Lekker stoffig: 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Irritant is dat ja, lomp vooral. Helemaal wansmakelijk wordt het wanneer ze shirtloos en klam van het zweet zijn [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 25-06-2014 15:48] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Wat een onzin (van die lengte), ik ben 1,99 en ik sta gewoon waar ik wil (wat meestal bij mijn kleinere kameraden is). Dat is niet lomp maar normaal. Moet ik dan speciaal achteraan gaan staan omdat men er niet omheen kan? Ga dan zelf maar iets opzij. Boeiender |
|
Ik let erop dat als ik ergens vooraan ga staan dat ik niet het zicht van "verticaal minder bedeelden" belemmer.. die er al eerder stonden. Kleine beetje oplettendheid en netheid kan geen kwaad als je je tussen de massa bevindt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Typisch dat er weer zo'n reactie komt. Nee, je moet niet helemaal achteraan gaan staan, het is ook niet jouw schuld dat je zo groot bent. Wat ik wel vaak tegenkom op festivals/concerten is dat zo'n reuzen naast mij komen staan, naar mij kijken en dan voor mijn neus gaan staan. Dat is lomp ja. Op Hellfest gingen ze dan achter mij staan of lieten ze mij zelf voor hen gaan staan. Kleine moeite, groot verschil. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Och, iedereen mag voor mij gaan staan, no problem als men het op een normale manier doet... Boeiender |
|
quote: Ik reageer dan ook niet op jouw post.... En ik weet ook wat het is om 1,56 te zijn, zoals mijn vriendin. Boeiender |
|
quote: Ok, we kunnen vriendjes blijven. Proost Nee, zoals ik al zei: uiteraard weet ik ook dat grote mensen er ook niet aan kunnen doen dat ze groot zijn. Veel hangt af van de manier waarop. Dat mensen je dan spontaan laten voorgaan e.d. verwacht ik niet, maar ik waardeer het wel erg. Niet alleen voor het zicht trouwens, ik heb al vaak genoeg bijna een elleboog in mijn gezicht gehad van iemand die voor mij stond. Dat is eng, ok Daar een klein beetje hoffelijk in zijn kan enorm schelen voor de sfeer op een concert. Maar goed. eigenlijk zijn we het daar wel over eens. Ik vind het trouwens wel leuk om te horen dat je bijna een halve meter scheelt met je vriendin ^^ Veel mensen gaan ervan uit dat kleinere vrouwen automatisch een kleinere man moeten hebben, maar ik vind grote mannen zelf zeer sexy. Een halve meter is wel echt veel, maar bij jullie werkt het blijkbaar Willekeur en dictatuur! |
|
Haha, werkt aantoonbaar prima. Boeiender |
|
quote: Jij houdt iets te goed bij welke nickname wie is en wat die allemaal doet. Houd je een lijstje bij ofzo? Of kennen wij elkaar? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |