IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Merauder, Arkangel,Martyrs @OJC SOLUTION HILLEGOM 16 NOVEMBER
DeathMetalBonno
Usericon van DeathMetalBonno
Posted 23-09-2013 16:22 by DeathMetalBonno Wijzig reactieProfiel van DeathMetalBonnoQuote dit bericht

De beste en één van de eerste metalcore bands ter wereld komt uit brooklyn, new york in de u.s.a. en luisterd naar de naam MERAUDER.

Een exclusieve NL show met als voorprogramma's ARKANGEL en MARTYRS. Dat is wat er deze avond op het menu staat. Niet mis dus. Normaal komt deze band alleen maar naar de grotere zalen. Door een lang traject heeft Solution deze package weten te bemachtigen en wij zijn daarom dus zeer trots om dit te mogen presenteren.

Koop je kaartje in de voorverkoop! Dan ben je niet alleen verzekerd van een kaart, je betaald ook nog eens €2,50 minder. Daarnaast kunnen de kaarten nog wel eens hard gaan voor deze avond want overal vandaan zullen de fans naar Hillegom komen om dit mee te maken..........

Entree: €15. Voorverkoop €12,50 tijdens openingstijden.
Solution is open van 20.00 tot 02.00 uur

https://www.facebook.com/events/606528709404386/?ref_newsfeed_story_type=regular

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 24-09-2013 13:50 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

[...]en luisterd naar de naam MERAUDER[...]
[...]je betaald ook nog eens €2,50 minder[...]

*kuch*

10.10.1942 - 20.11.2011

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-09-2013 17:20 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik ben hier denk ik wel aanwezig, MASTERKILLER!!
En Arkangel is natuurlijk ook te vet!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-09-2013 20:44 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Te vet. Kom ik ook nog eens in Hillegom, weer iets van mijn bucket list af.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-09-2013 21:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2013 20:44 schreef Negatieveling het volgende:
Te vet. Kom ik ook nog eens in Hillegom, weer iets van mijn bucket list af.

Ik ben er al een keer geweest, prima zaaltje met laag podium. Als het daar volle bak wordt kan het wel een chaos worden

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Posted 24-09-2013 22:32 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Brilletje dan maar afzetten en in de binnenzak bij de garderobe achterlaten.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-09-2013 19:12 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-09-2013 9:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Miljaarde, dat wordt alles afbreken.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-09-2013 10:00 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Dat kan niet anders. En op een zaterdag

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-09-2013 10:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ow, nice! Ben je dat weekend vrij?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-09-2013 11:57 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Jazeker

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-09-2013 13:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Aha, klinkt goed

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Posted 17-04-2014 13:21 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Merauder gaat op dezelfde locatie in de herkansing op 16 mei, zij het met andere supports. Dans0n!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com