|
Auteur: |
|
|
Check, ik ben erbij in Brussel volgende zaterdag! Faustian Spirit of the Earth |
|
Aanwezig in Rotterdam. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
zowel in Arnhem als Rotterdam aanwezig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik ben er ook bij in Bruxelles, geloof ik. |
|
Net terug uit Arnhem.. tering wat hard, mijn oren! Bunkur was ook super, de band liet zich van haar beste kant aan het publiek zien. |
|
Zo dat was me een vet avondje gisteren. En zowaar voor het eerst dat ik Bunkur goed te doen vond. Leek wel of ze af en toe zelfs een riff speelden Necros Christos was strak en goed maar de avond werd toch echt wel gestolen door Grave Miasma, goddomme wat waren die goed bezig. Zondag NC en GM wederom. Heb er nu alweer zin in. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Erg gaaf avondje in Arnhem afgelopen woensdag. Grave Miasma was gelukkig toch nog op tijd gearriveerd om te spelen en dat deden ze ook met overtuiging. Ook mijn oren hebben het te verduren gehad gvd! Het geluid was verder wel goed alleen het volume had iets zachter gemogen. |
|
Drietal video's van Grave Miasma in de Willemeen: http://www.youtube.com/playlist?list=PLD0esZ2BQHkDdbeD2iDVu9cn9eT55QYhI |
|
quote: |
|
Helaas moeten missen. Ik heb beide bands gelukkig al eens gezien, maar dit is wel een zeldzaam goede package. Iemand enig idee of die 3LP-boxset met het demomateriaal echt alleen tour exclusive is? Ik weet dat 'ie al jaren geleden eens is aangekondigd, zou gezien de hoge kostprijs eigenlijk ook nergens op slaan om 'm zo beperkt te distribueren. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: eigenlijk juist wel. De kostprijs zal wel juist zo hoog zijn omdat ie redelijk zwaar gelimiteerd is. Kleine oplage dus hogere productiekosten, jeweetwel Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Grave Miasma was rommelig. Necros Christos blies alles omver. |
|
quote: Hetzelfde in Arnhem, waarschijnlijk omdat het geluid te hard stond. Gelukkig was er een mooie poster voor de avond. [Dit bericht is gewijzigd door Afschuwelijk op 06-10-2013 15:34] |
|
quote: Grave Miasma had het eerste halfuur echt een gigantisch kutgeluid gisteren. Necros Christos was inderdaad moddervet Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:We hadden alleen de eerste toegift van Necros Christos nog gezien, toen moesten we een trein halen (die meer dan een uur vertraging bleek te hebben ), hebben ze nog meer nummers gespeeld? Leuke zaal ook. Meevaller dat het geluid zo hard stond dat ze aan de bar toch niks verstonden. Ik was al bang dat ik Frans moest praten. |
|
quote: Wij moesten ook vertrekken richting station, nog voor de toegift. Dus Necromantique Nun was het laatste nummer dat we gezien hebben. Faustian Spirit of the Earth |
Index / Concerten |