|
Auteur: |
|
|
Aanwezig in Utrecht! |
|
Vanavond alweer |
|
volgens het facebookevent zou Marduk in Leffinge 2u15 minuten spelen!? Kan dat kloppen? Er staat vermeld dat heel het Panzer Division Marduk en Those Of The Unlight album gespeeld gaan worden, maar die duren zo lang toch ni. Zou me verbazen als ze daarnaat nog materiaal spelen. De drummer kunnen ze dan wel afvoeren nadien. Wel maar 30 minuten Valkyrja Horns up! |
|
Heel mss in Essen erbij. [/zachteG] |
|
[quote]Op 4 december 2013 20:53 schreef Jokke het volgende: volgens het facebookevent zou Marduk in Leffinge 2u15 minuten spelen!? Kan dat kloppen? Er staat vermeld dat heel het Panzer Division Marduk en Those Of The Unlight album gespeeld gaan worden, maar die duren zo lang toch ni. Zou me verbazen als ze daarnaat nog materiaal spelen. De drummer kunnen ze dan wel afvoeren nadien. /quote] nee, klopt niet. Vijf kwartier gisteren in Tivoli - wel gruwelijk goed! 100% anti-Kvelgeest |
|
Ze hebben een nieuwe drummer in dienst, zo'n "moderne sportdrummer", die kan dat gerust aan... De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet ! |
|
quote: Blastbeats met één voet dan nog wel een beest van een drummer inderdaad. |
|
Die drummer is maar een tijdelijke vervanging (Lars herstelt van een operatie), maar heb Marduk eigenlijk nog nooit zo strak horen klinken als met hem. Horns up! |
|
Dat is inderdaad effe geen breinaaldenwerk, die blasts. Potverdorie. |
|
Zondag eens kijken of ik zin heb om naar Bologna te rijden. Zou wel gaaf zijn om Marduk een keer strak te horen spelen.... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Het Panzer Division gedeelte was overigens even saai (lees veel te snel erdoor geramd) als altijd. Maar goed, ik heb dan ook nooit gesnapt wat er überhaupt zo geweldig aan dat album was... Those of the Unlight daarentegen! Ik zeg: kap nou eindelijk eens met die zoveeltse Panzer Division show (wat nu zelfs een tour is dus) en doe eens iets vakers als Those of the Unlight, wat veel meer variatie biedt dat dat geram van Panzer Division. |
|
Eens. En een Opus Nocturne show mag van mij ook wel. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Panzer Division lijkt me toch heel raar luisteren met die inmiddels niet meer zo nieuwe zanger... Dan heb ik toch liever Legion. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Vind het erg jammer dat ze al die oudere nummers vaak 200% sneller spelen.. Het is leuk dat je drummer dat kan, maar het haalt vaak wel alle power uit de nummers. de nieuwe nummers zijn op die snelheden geschreven, maar de meeste oude nummers klinken niet op die snelheid imho. Voorbeeld: tegenover, op de originele snelheid: [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 12-12-2013 10:03] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Tering... |
|
Ik vind die van Baptism by Fire leuker dan die nieuwe. Hafgufa |
|
en je mist de 'ting ting' bij die nieuwe versie |
|
Ticket voor zondag is binnen. Eens kijken hoe het klikt IRL. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Index / Concerten |