|
Auteur: |
|
|
|
|
Goede poster verder. edit: Ik vind dat VL wel wat hebben, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-09-2013 21:36] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Neen, België bestaat niet, het is Vlaanderen of Wallonië! |
|
quote: Ja, het heeft ook wel wat quote: O, OK. Toch maar geen Dietsland dus? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-09-2013 21:44] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik zie toch wel een klein belgiumpje op de poster staan. Edit: Ow, natuurlijk vanwege het internationale karakter ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-09-2013 21:46] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, maar NEP ziet dat soort dingen anders natuurlijk Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
mogelijks aanwezig, veel standhouders? |
|
quote: Niet te hard op de zaken vooruit lopen, eerst maar eens die splitsing. |
|
goeie zaak signature |
|
Niet te geloven toch dat zelfs een topic over een metalmarkt tegenwoordig al in een communautaire discussie moet uitmonden. Jezus zeg. Kan best zijn dat je voor een splitsing bent, maar vooralsnog wonen we nog steeds in België en kan je dus ook gewoon de locatie van je metalmarkt meedelen zonder er meteen weer die politieke boodschap aan te verbinden. Tot zover de ergernis. Verder: cool dat er nog eens een metalmarkt georganiseerd wordt, tof initiatief. Willekeur en dictatuur! |
|
Ja, je moet toch toch ergens mee onderscheiden Anyway, zit jij in de buurt van Brugge of? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Slim om als standhouder zelf dit soort evenementen te organiseren natuurlijk.. goed bekeken Ferdi&co. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Maar één "e" verwijderd van een Dido Lawsuit trouwens... zal ie leuk vinden Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik heb niet graag politiek in mijn muziek. Aanhangers van een bepaalde politieke strekking kunnen het moeilijk nalaten hun mening overal maar te pas en te onpas rond te spuien, ergerlijk. Weet niet of dat voor jullie zo opvalt, De Tegenpartij heeft het alvast niet zo opgevat heb ik de indruk. En ik woon op 80 km van Brugge ongeveer, maar zit op kot in Gent en dat is niet zo heel ver van Brugge dus ik geraak er wel gemakkelijk ja. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Heeft Ome Dido de naam 'Metal Market' dan vast laten leggen? |
|
Zekers. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Och ja, gewoon laten gaan Haha, je ouders zitten dus ver weg, maar eigenlijk woon jij dichtbij alleen dat zie je (nog) niet als thuis? Wel toffe stad, dat Brugge. Zeker twee keer geweest, meer dan bijna welke Belgische gemeente dan ook Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja daar heb je gelijk in hoor, ik laat het hier ook bij verder En jawel hoor, ik zie Gent eigenlijk als 'mijn' stad nu, al probeer ik dat niet tegen mijn ouders te zeggen, hehe. Brugge is inderdaad heel mooi. Maar Gent is ook heel mooi + toffer. Als in: meer te doen, hipper, beter gewoon eigenlijk. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: mooi dat belgisch... eeh vlaams. |
|
Nederlands! signature |
|
Wat? |
|
Op kot heerlijk idd dat Vlaamsch ... hoe de hazen lopen ... |
|
Behalve als je oww heet. |
Index / Concerten |