IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Lethargy
Dood spoor
Usericon van Dood spoor
Posted 27-05-2002 19:36 by Dood spoor Wijzig reactieProfiel van Dood spoorQuote dit bericht

Is hier misschien iemand die de band Lethargy kent en weet waar je een ceedeetje van deze mannen of vrouwen kan kopen?
Ik zoek me namelijk suf!

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 27-05-2002 19:38 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

nee ken ik niet wat is het eigenlijk voor iets?

Let´s bring back the METAL

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 28-05-2002 1:38 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

http://members.fortunecity.com/spoth666/

Send all orders to:

Spoth Records

PO Box 10866

Rochester, NY, 14610

Payable in U.S. funds only, make all checks or money orders payable to Spoth Records, or send well concealed cash at your own risk. All prices are post paid in the US and Canada. Overseas add $2 extra for shipping

Verder geen winkel kunnen vinden waar je 'm kunt bestellen, naast het officiele label.

Edit: http://artists.mp3s.com/artists/80/lethargy.html <- samples

[Dit bericht is gewijzigd door RdP op 28-05-2002 1:39]

Hakkuh

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-07-2002 2:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Werd de Amerikaanse band bedoeld? Er bestaat(of bestond) ook een band uit Friesland met dezelfde naam... Dit is een doom/death band.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 06-07-2002 2:06]

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-07-2002 13:36 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

die overigens klote is.

No meat is sweater

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 07-07-2002 4:31 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 13:36 schreef Infaustus het volgende:
die overigens klote is.

Vergeleken met die band van jou?

Der Sturmer
Usericon van Der Sturmer
Posted 07-07-2002 19:17 by Der Sturmer Wijzig reactieProfiel van Der SturmerQuote dit bericht

Ik heb wel een oude demo van lethargy, tenminste, de nederlandse band die later als dead head verder ging

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 20:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

deadhead?? mijn boven buurman (altijd gehuld in een 3 delig pak) speelt in deadhead!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 07-07-2002 20:21 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 19:17 schreef Der Sturmer het volgende:
Ik heb wel een oude demo van lethargy, tenminste, de nederlandse band die later als dead head verder ging

Ah dan zijn er dus gewoon 2 Lethargy's uit Nederland.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 20:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik kan het wel eens aan die vent vragen of deadhead voormalig lethargy is. ALtijd handig conecties

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 07-07-2002 21:42 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 4:31 schreef McDoom het volgende:
Vergeleken met die band van jou?

ja want mijn band is de beste death-metal band van de wereld

No meat is sweater

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 17-02-2015 10:13 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Afgaande op de bovenstaande info is dit topic ooit geopend naar aanleiding van de Amerikaanse Lethargy, waar Bränn Dailor en Bill Kelliher in speelden voor ze bekend(er) werden met Today Is The Day en Mastodon, respectievelijk.

Gisteren na een hele tijd weer eens "It's Hard To Write With A Little Hand" opgezet. Raar eigenlijk dat ik die zo lang niet beluisterd heb, want na twee keer draaien vind ik 'm weer helemaal te gek. Zelfs negentien jaar na dato klinkt 'ie nog bovengemiddeld goed en origineel (althans, in mijn oren dan).

Meer mensen met een mening over deze band?

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com