|
Auteur: |
|
|
Al je andere taken afsluiten (ctrl+alt+del en eens kijken wat er allemaal draait), zo doe ik het toch. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: ff proberen Metal heerst |
|
Anti-virus programma afsluiten. Bazzio Attacks!!! |
|
je moet eigenlijk nix doen waarvoor je harddisk gebruikt wordt. dus bij voorkeur alles uitzetten (behalve je firewall ofzo) en dan snachts aanzetten.... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Als je de stekker van je modem of netwerkkaart eruit trekt kan die vuurmuur ook gewoon uitgezet worden. En virusscanners zijn echt klotedingen. Zeker uitzetten als je gaat defragmenteren. |
|
.... en zorgen dat je 15% vrije ruimte hebt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ten eerste zorg dat je Diskeeper installeert. Die is 666 keer beter dan die windows zooi. Je kan deze prog zelfs instellen dat ie het elke week doet, of wanneer dan ook. Hij is efficienter en dus sneller en dus beter! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik heb het pas gedaan, ik heb alle programmas afgesloten die aan stonden, en toen overdag aangezet..... hij was zo overhoop dat ie er 8 uur over deed :S |
|
Elke week defragmenteren? Zo is je harde schijf binnen de kortste keren versleten. Ik defragmenteer 4 keer per jaar ofzo... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Is ook compleet onzinnig elke week defragmenteren een per 1.5-2 maanden is wel voldoende (tenzij je hele tijd alles wegpleurt een weer terug pleurt). |
|
doe het nooit eigenlijk...als me pc gaat klooien en prutsen doe ik gewoon een neue install Suck my piss |
|
quote: Niet echt, als je veel programma's installeert elke week, download en weer verwijderd is 1 keer per week wel noodzakelijk. Moet je maar eens kijken hoeveel procent je drive nu al gefragmenteerd is. Bij mij gaat het redelijk hard! En ja slijtage, onzinnige opmerking. Het is geen grammofoonplaat ofzo. Beetje hardeschijf kan behoorlijk wat draaiuren verwerken, dus daar zal je je geen zorgen om hoeven te maken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: same here, dat ga ik zo dus ook weer doen alles backuppen, en dan formateren en dan weer de halve nacht bezig zijn om alles weer erop te zetten My madness, my sadness |
|
Ik heb vorige week mijn harde schijf gedefragmenteerd met Speeddisk (Norton Utilities 2002). Hij deed er minder dan een uur over, voor een schijf van 20 gig. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Wat de neuk waar kan ik dat programma downloaden? (link plz) Metal heerst |
|
quote:download.com???? |
|
quote: In de betere computerzaak kun je hem zeker kopen. |
|
quote: Kopen doe ik liever niet Metal heerst |
|
quote: Als ik geld nodig heb zal ik je wel even aangeven. |
|
Volgens mij gaat het defragmenteren iig makkelijker als je in de veilige modus opstart en ervoor zorgt dat netwerkkabel/internetkabel eruit zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
En zet je screensaver uit! (tipje) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Je moet eerst in de veilige modus opstarten en dan gaan defragmenteren; waarschijnlijk werkt het dan wel. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Index / Algemeen |