![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
vet nieuwe EP klinkt zeeereeeeeeeereer goed http://imperialtriumphant.bandcamp.com/album/goliath nog een clipje van voregah signature ![]() |
|
quote: Is dat nieuwe beter dan dat van vroeger? Dat vroeger is best saai, namelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-10-2013 14:29] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Vroeger is inderdaad saai, de nieuwe heeft een heel andere sound. ![]() |
|
quote: OK, toch maar geluisterd dus ![]() Ik hoor het! Inderdaad anders. Gelukkig. Heeft het dissonante van DSO, maar de riffjes vind ik niet echt DSO; is meer nieuwe Gorguts-stylo (waarbij het dissonante natuurlijk ook weer terugkomt). Waarbij mij me dat nu ietsje te hyperdepyper om het hyperdepyper wordt. Op Sodom dan. Gomorrah opent wat meer als versnelde Virus ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-10-2013 15:08] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
![]() |
|
![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
De nieuwe plaat (Vile Luxury) komt op 13 juli uit, de eerste twee vrijgegeven tracks zijn fantastisch: ![]() |
|
De volledige nieuwe plaat: Ik ga hier morgen eens goed voor zitten. Zeer benieuwd naar! ![]() ![]() |
|
dit opent echt wel mijn oren hoe je toch technische metal kan maken wat echt progressief is en met een echt bandgeluid. Het doet me dan zeker denken aan latere Deathspell Omega zonder dat het muzikaal echte raakvlakken heeft. man die drums ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 16-07-2018 11:00] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Moddervette plaat, alleen die blazers in het eerste nummer al. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Er komt een nieuwe plaat aan via Century Media. De naam is Alphaville en holy shit, dat artwork!!! ![]() ![]() Tracklist: 1. Rotted Futures 2. Excelsior 3. City Swine 4. Atomic Age 5. Transmission to Mercury 6. Alphaville 7. The Greater Good Bonus tracks 8. Experiment (Voivod) 9. Happy Home (The Residents) [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 29-04-2020 15:33] ![]() |
|
quote:Doet mij denken aan Metropolis van Lang. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Zeker! Vile Luxury had ook al die invloeden. ![]() ![]() |
|
Pff.. wat een kut muziek is dit, zeg! ![]() "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ook 'Wij' van Zamjatin. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: +1 Vreselijk! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Normaliter krijg ik stevige jeuk van alles waar 'technical' bij vermeld wordt maar dit klinkt best aangenaam. Of eigenlijk juist niet aangenaam maar lekker creepy en vies. Jammie. Je moeder. ![]() |
|
Als ik zo even door die plaat uit 2018 heen skip is de eerste indruk best goed. Doet me denken aan die Franse band VI (met (ex-)leden van Aosoth, The Order of Apollyon en Merrimack) maar ik krijg er soms ook wel IJslandse vibes van (Svartidauði, Wormlust). ![]() |
|
Jeetje wat een onrustige muziek. ![]() ![]() |
|
quote:Ja.. dit is waar progressief kudt wordt. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Bij momenten klinkt het als een black metal-band die van de trap valt. Maar dat (free)jazz-element vind ik er wel tof aan. Heeft wel enkele luisterbeurten nodig. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Alle leden hebben dan ook een sterke achtergrond in de New Yorkse jazzscene. Bijvoorbeeld bij iemand als John Zorn gespeeld. ![]() ![]() |
|
Ah serieus? Dat wist ik niet. Ga ik wel eens checken dan. Bij z'n Masada-project? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Drummer Kenny Grohowski heeft zelfs aan meerdere Zorn-projecten deelgenomen, zie Discogs. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |