|
Auteur: |
|
|
Haha, ik dacht dat het hier om een briljante bandnaam ging. Anyway, voor 200 kom je niet heel erg ver. Ietsje meer en je hebt een puike tweedehands buizentop. Misschien dat je een kleine Orange combo voor die prijs hebt? Kan je niet live, maar wel prima opnemen. Edit: Of je koopt een goedkope Behringer combo en gaat alles uit je pedalen trekken. [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 07-10-2013 19:30] |
|
En voor zover ik weet is er een topic voor op zoek zijn naar.... |
|
@Sisyphos Bedankt voor de tips. Ik ga die richting in ieder geval even opzoeken. Het gaat niet om live spelen maar gewoon thuis, zonder serieuze plannen. Maar ik ben wel van plan wat op te nemen. @Dying Embrace, Bedoel je het gevraagd/aangeboden topic? [Dit bericht is gewijzigd door Hanging garden op 07-10-2013 19:43] |
|
heb nog wel een behringer voor 70 euro... normaal voor bas, maar daardoor erg funeral en doom (zeker als je niet te vlug speelt). I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ik ook quote: Probeer deze maar eens: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/654181/14?hl=gitaar (gitaarversterkertopic). Succes Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ohja. *poef* Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Index / Muziek algemeen |