|
Auteur: |
|
|
Afgelopen keer was zeer geslaagd en ik ben dan ook van plan om nu weer te gaan. |
|
|
|
Was de vorige keer ruig, alleen was ik met de auto. Straks toch maar effe de trein vatten . |
|
Vond ik ook niet alles om meteen te moeten haasten en die trein nog te moeten pakken... Ik zit er nou juist aan te denken om de auto te pakken. |
|
GRINDHOVEN 3: Presented by ROMPEPROP Juistem, de enfants terrible van de Groovy Grindcore, Rompeprop zijn bezig om hun 3e Grindhoven festival in elkaar te butsen. In samenwerking met onze vrinden van Doomstar Bookings zal dit jaar het festival iets eerder in het jaar gaan plaatsvinden. Groter, beter maar vooral met meer fun dan de eerste editie. Dit jaar staat ook weer de biertgarten en de rodeostier op het programma. Geen Grindhoven zonder Dj Steven "smegma" Koster, en natuurlijk een bult gruwelijk fijne bands, uitgenodigd door de mannen van Prop zelf! Prematory De trashers van Prematory zijn afkomstig uit België. Vorig jaar hebben zij de Finale van de Metalentenjacht gewonnen in Dynamo, en daarmee een spot gewonnen op Distortion. Nu komen zij opnieuw de tent afbreken. www.facebook.com/prematoryofficial G.O.R.E. G.O.R.E. is een noicecore band uit Venlo. Zij zijn in 1992 weer bij elkaar gekomen en hebben met een nieuwe line-up, drie nieuwe albums uitgebracht. Terror Defence Terror Defence is D-beat van eigen bodom. Ze stralen maar één ding uit en dat is niet lullen maar spelen. GAS D’R OP! www.facebook.com/TerrorDefence The Creatures From The Tomb The Creatures From The Tomb komen uit Duitsland. Zij worden geïnspireerd door oldschool horror en bands als ‘The Day Everything Became Nothing’ en ‘SxRxOxM’. Ze beschrijving zich als Groovy Gore Metal. www.facebook.com/thecreaturesfromthetomb Devilöck De Eindhovenaren van Devilöck vormen een tribute band van The Misfits. Bereid je dus maar voor op de hits ‘American Psycho’ en ‘Hybrid Moments’. En vergeet je Devilock niet natuurlijk! Spasm De band Spasm uit Tsjechië beschrijft zichzelf als Drum ’n Bass Gigolo Gore Grind. Zij zullen hun naam waarmaken met deze spastische mix van muziekstijlen. www.facebook.com/Spasmgrind Defeated Sanity Defeated Sanity komt uit Duitsland en maakt Brutal Death Metal! Zij hebben onlangs nog een album uitgebracht genaamd ‘Passages into Deformity’. Hopelijk houden ze het podium nog heel voor de laatste act. www.facebook.com/DefeatedSanity Birdflesh Het zweedse Birdflesh is de mokerslag op deze harde line-up. Deze trashende grindcore machine denderd over het podium alsof het niks is. De lyrics en stageperformance hilarisch maar absurd. Stil zitten doen ze niet want ze hebben een flink aantal albums en split cd’s uitgebracht. www.facebook.com/birdfleshgrind |
|
Toch niet aanwezig vanwege een bier en tieten feest. Beetje balen dat het samenvalt... Hopen dat ik bij de 4e editie er wel weer bij kan zijn. |
|
quote: Wait, what?? Waarschijnlijk word dit mijn eerste Grindhoven |
|
Themafeestje waarbij de gemiddelde leeftijd dicht bij de 18 zal liggen. |
|
16:00 Doors 16:20-16:50 Prematory 17:10-17:40 G.O.R.E. 18:00-18:30 Terror Defence 18:50-19:20 Joe Buck Yourself 19:40-20:10 The Creatures From The Tomb 20:30-21:00 Devilöck 21:20-21:55 Spasm 22.00 Rodeo award ceremony 22:15-22:55 Defeated Sanity 23:15-00:00 Birdflesh Vanaf 23.00 uur: Afterparty in Café The Jack met Joe Buck Yourself. |
Index / Concerten |