|
Auteur: |
|
|
Dit gaat een bruut avondje worden, ik ben iig aanwezig. Time-table: 19.00: doors open 19.10-19.30u: Carnifloor (NL) 19.40-20.10u: Psychobolia (FR) 20.30-21.00u: Beheaded (MT) 21.20-22.05u: Internal Bleeding (USA) 22.25-23.15u: Disgorge (USA) Entree: 10 Euro Facebook Event: https://www.facebook.com/events/595958437113202 Op 05-11-13 staat dezelfde package ook in 013, Tilburg, maar dan zonder Carnifloor. http://www.013.nl/event/4522_neurotic_deathfest_presents_disgorge_internal_bleeding [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 17-10-2013 19:52] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nog 1,5 week! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Misschien aanwezig in 013. Doordeweeks naar een concert blijft kut |
|
Ik heb toevallig vakantie en Amsterdam is vlakbij. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
wou dat ik er was edit: zou zijn [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-10-2013 18:06] signature |
|
Ze spelen 03-11 in Waregem, komt dat niet beter uit dan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Volgende week woensdag is het zover, ik heb net een kaartje gekocht. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dan is Amsterdam dichterbij dan Tilburg, maar hoe dan ook blijft het een flinke reis. Ben ik ff bijj dat ik vlakbij Amsterdam woon. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 31-10-2013 14:39] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ga kaarten winnen |
|
Aanstaande dinsdag in 013 dus! http://www.013.nl/event/4522_neurotic_deathfest_presents_disgorge_internal_bleeding |
|
Morgen alweer! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vanavond 013! |
|
Vanavond dus, hoe was het in Tilburg? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Opzich wel tof. Eerste twee bands vond ik niet zo veel aan. Internal Bleeding was gaaf. Alleen minder lullen en meer spelen jongens, kom op. Disgorge was ook gaaf. Speelde wel wat kort naar mijn idee, maar goed. Leuke avond dus. |
|
Mooi zo! Jammer dat je Beheaded niet veel aan vond, dat is naast Disgorge de band die ik graag weer wil zien. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zo, dat was een bruut avondje! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wij waren in Tilburg. Ook in Tilburg lulde de zanger van Internal Bleeding veel en zat wat te zeiken over eindtijden en een lam publiek. Verder vette set! Beheaded was lekker, en Disgorge speelde ook hier erg kort. Ze stopten na 40 minuten, maar deden toch nog 2 nummertjes. Muzikaal gezien was Disgorge gaaf, maar die zang begon me na een paar nummers toch wel erg te vervelen. Totaal geen variatie. |
|
Ik vind Angel Ochoa toch een hele gave zanger hoor. |
|
Ik kwam binnen bij Psychobolia, wat niet veel bijzonders was. Beheaded was erg goed, net als Internal Bleeding. Het ouwehoeren viel mee en het publiek reageerde enthousiast. Disgorge had ik na 4 nummers wel gezien en gehoord. De Wallen, waar de Winston is gevestigd, zag zwart van de Schotten, in verband met Ajax - Celtic. Er hing een bijzonder sfeertje, maar gelukkig geenszins agressief, al heb ik wel veel politie voorbij zien komen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Rara waar ben ik?? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Helemaal links toch op een barkruk?? |
|
Ja, je gaat door voor de wasmachine Jan! 5 Euro's? Op je muil!! |
Index / Concerten |