|
Auteur: |
|
|
ga hard zo, wie volgt Let´s bring back the METAL |
|
prins claus natuurlijk Don't touch me. I'm evil. |
|
Whiplash..nog steeds niet gehoord..die teksten heersen wel zeg! |
|
de paus, die gaat binnekort (hoera,hoera) ook wel zijn laatste adem uitblazen... |
|
kijk daar zitten we nu nou wel op te wachten! |
|
Ah moan helaarsch, maarja zolang jon nodveidt maar nie doodgaat en nog 1 keer een tour doet als 'ie de gevangenis uit is!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: zou ik wel een keer naar gaan luisteren. whiplash regeert echt. de eerste twee lp's zijn samen op een cd gebrand en die cd is echt tegek. |
|
Welke LP's zijn dat? Ik heb een LP van 'Ticket to Mayhem'. |
|
quote: hahahahahhahahahaha, wat een onzinnige opmerking. denk je nou werkelijk dat er wat veranderd als hij dood is? het christendom zal hoogstens sterker worden met een jongere paus. of is het het christenleven minder dat je zo trekt? |
|
quote: "power and pain" (de beste) en inderdaad "ticket to mayhem" |
|
hmmmm...minder ja....ik ken een cd van hun....weet niet welke...wat ik wel weet is dat, op die cd...alle band leden Tony heten.. Suck my piss |
|
quote: dat denkt ik ook niet, maar wat je zegt "ieder christen minder, is er een!" en dat het die seniele ouwe gek is maakt het alleen nog maar leuker.... |
|
vet cool |
|
quote: word toch volwassen |
|
quote: IDD! Zo is dat! Ik ga dan ook pas juichen als er meerdere christenen tegelijkertijd dood gaan. |
|
ik ga pas juichen als iedere christen besluit de handdoek in de ring te gooien... No meat is sweater |
|
als mensen dood gaan betekend dat dat er weer woonruimte vrijkomt!!!!!! sorry das misschien wel bot, maar ik wil over 4 jaar ook een flat en belachelijk dat ik daar nu al voor ingeschreven sta |
|
quote: Heb jij echt zoveel last van christenen of is dit weer eens een vorm van verveling? |
|
o,o... |
|
Tja en ik ben dus Christen.. En ik weet zeker dat er onder jullie ook vele zullen zijn die hier wel zitten te zeiken over kut-christenen enzo..maar er zijn er hier toch vele ook gedoopt, gecommunied (hoe heet da?) en gevormd... Dus ja als je denkt gaaf te zijn door zo over christenen te praten dan moet je dat vooral doen... Waarom denken jullie dat andere mensen zo fout over je gaan denken als je alleen al een band shirt aan doet? Nou omdat er een deel metalheads zijn die openlijk kei grote omgekeerde kruizen om hun nek hangen...en die soort dingen. Als je nou eens wat minder antikrist zou doen dan zouden andere mensen je ook accepteren...maja dan ben je natuurlijk niet true meer he [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 28-05-2002 19:33] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
we hebben een prachtig topic waar dit soort dingen in gepost kunnen worden trouwens: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1396 If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Sarjenka bedankt u kunt dit soort berichten dus posten in het topic gelinkt in Sarjenka's post. |
Index / Heavy Metal |