|
Auteur: |
|
|
Wow just Wow word nu fan en wees hipper dan je schaduw https://www.facebook.com/sohideous kippenvel [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-10-2013 19:20] signature |
|
inderdaad ja. Damn, dit wordt jaarlijst materiaal signature |
|
Die nieuwe nog niet gehoord, al konden de previews me nog niet helemaal bekoren. De vorige vond ik erg tof, dat wel. |
|
Gave band, ja. |
|
ben er even niet goed van zo een kutnaam en zo'n goeie muziek! signature |
|
Net voor de derde keer beluisterd en het is echt ontzettend goed. De klassieke elementen zitten er ontzettend smaakvol in en niet overdreven symfonisch. Wel heeft de muziek echt een episch gevoel, ik krijg er op sommige momenten echt kippenvel van. |
|
Kutband. Die EP toch, lang geleden gereviewed. Zou het nog eens moeten horen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
ook niet meteen mijn kopje dit |
|
Ik vind de EP beter dan het album. |
|
Ik vind |
|
Klinkt best interessant eigenlijk. Ga ik meer van opzoeken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Kut hipsters, bah. Maar... het klinkt best aardig, zolang het instrumentaal is. Hafgufa |
|
De nieuwe plaat: Laurestine Dit is zowat een post-rock soundtrackplaat met veel klassieke invloeden en een heel klein beetje blackmetal. Veel invloeden van Mono. Heel veel invloeden van Mono. Ik vind het wel gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-10-2015 22:32] |
|
Geinig. When your people matter, menstrual health matters |
|
Vrij kut, dat Rhapsody nummer. |
|
Ik ga hier dus weer veel te hard op.. |
|
quote: heel heel heel veel Mono signature |
|
quote:Zoals zo een beetje elke band met iets van postrock. Deze heeft ook iets Dimmu Borgir erdoorheen. Helaas geen hardcore meer. |
|
Ik vond de combinatie met hardcore/black net zo leuk, deze nieuwe is mij te soft/gewoontjes geworden. Jammer wel. |
Index / Heavy Metal |