|
Auteur: |
|
|
De jongens van MONOMYTH hebben de wind in de rug met hun trippy instrumentale spacerock. De recensies liegen er niet om (OOR, Aardschok, Kindamuzik, Lords of Metal, Metal Fan, etc.) en de live-optredens bevestigen het vermoeden: een nieuwe Nederlandse sterrenband aan het firmament. En aan dat firmament staat TONER LOW al een tijdje te stralen met hun Psychedelic Doom. Altijd een hyperintense ervaring om deze band te zien. Vanavond ook weer dus kom op tijd! Zaal: 21:00 uur, entree € 8,- http://www.dbstudio.nl/live.php?id=1496#1496 [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 03-11-2013 15:21] |
|
Eens zien of het lukt om langs te komen. |
|
Mm, ik kan denk ik niet. Jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 02-11-2013 19:27] |
|
quote: + 1 Daten? |
|
Toner Low wil ik wel graag eens zien. Maar ik zit op dat moment op Black Flames Of Blasphemy in Finland, ook geen slecht alternatief Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Big flapping nuntits boogie. |
|
Morgen. |
|
Aanwezig! |
|
Toner Low was hard, gaaf wel. Goede opbouw (in nummers en show). Monomyth begon wel aardig, maar werd al gauw langdradig. Ik had er vooral Pink Floyd-intro associaties mee, niet verkeerd, maar niet spannend wanneer het als een intro blijft klinken. |
|
Gelukkig geen kaarten gekocht voor Monomyth in Tilburg, de mist is nu wel heel erg dicht. Er wordt nu ook afgeraden om de weg op te gaan in Noord-Brabant als je nergens heen hoeft. Er is gelukkig een tweede kans in Breda op 29 november. Pink Floyd-invloeden zitten er inderdaad veel in (ten tijde van Meddle) en de mannen nemen echt de tijd om de composities op te bouwen. Dat moet je liggen, ik vind de debuutplaat echt sterk. Live spelen ze die ook helemaal. |
|
Helaas gemist (was wel in de buurt de scene aan het kapotmaken), maar goed te horen dat Toner Low het weer goed deed! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Index / Concerten |