|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Meer van dit aub. |
|
quote: De cover van Jolene is ook erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 02-11-2013 19:49] |
|
Serieus? Een Miley Cyrus topic? Kunnen we nog verder door de ondergrens heen zakken? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ach, er was al een Grindbashers topic ... Boeiender |
|
Disney kinders CHM en Mike hoeven dus nooit meer serieus genomen te worden... staat genoteerd. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ach, er is zelfs een foebel topic hier. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wordt een beetje te veel van al die domme shit hier. Ik wil hier niet meer mee in verband gebracht kunnen worden iig: DOEI! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Doei. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heel de sfeer kapot. Dank U, IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: Ja, alsof er iemand met sloopbal aan de gang is geweest.... Bazzio Attacks!!! |
|
Ja man, ik hoop dat iedereen een beetje in slaap komt, vannacht. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik ook. Het enige qua country wat ik draai is de American Recordings-serie van Johnny Cash. Maar die is dan ook fantastisch. En het is ook alleen maar het akoestische spul wat goed klinkt. Wat ik op de radio van haar hoor is niks. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 02-11-2013 22:32] |
|
We can't stop is het beste nummer van 2013. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Awh, so cute. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
quote: http://i.imgur.com/q7ittQ5.jpg ook NSFW signature |
|
quote: |
|
signature |
|
Sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
quote: HAHAHAHA DOEI HE! Moet zeggen dat ondanks de grafhekel aan de persoon Miley Cyrus zelf ik dit nummer naast schijtirritant toch best wel sterk vind. Maar schijtirritant overheerst nog steeds. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-11-2013 9:32] Je moeder. |
|
Die goede oude tijd dat je Miley Cyrus alleen kende van South Park... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |