|
Auteur: |
|
|
FortaRock presents LEPROUS BLINDEAD donderdag 7 november Doornroosje - Nijmegen tickets & info klik HIER |
|
Van de partij 100% anti-Kvelgeest |
|
Aanwezig |
|
Aanwezig |
|
20:00 deur en kassa open 20:30 - 21.10 Blindead 21.30 - 23.00 Leprous (+/- 90 minuten) |
|
Godver, wat een klasbakken! En wat een gedrevenheid. Deze gasten kunnen heeel groot worden! Vooral het eerste deel van het optreden was magistraal. Daarna iets minder, maar dat heeft meer met de volgorde van de setlist te maken. 100% anti-Kvelgeest |
|
Dat was toppie Zondag weer! |
|
Voorprogramma was om te janken, Leprous was goud. 2 Uur show knallen. Alles klopte! GENIAAL! |
|
Voorprogramma was niet alles nee. Wat is Leprous gegroeid als liveband zeg! Geweldig! Kon het optreden helaas niet helemaal af kijken; ben om 23.00u gegaan ivm drukke vrijdag op het werk. Maar zo te lezen heb ik iig het beste gedeelte van het optreden gezien. Ben benieuwd hoe Leprous zich verder gaat ontwikkelen. Ze verdienen het om groot te worden. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Gisteravond trouwens in Oostende, Belgie geweest. Het geluid stond rampzalig hard daar zodat het een grote ruis werd als alle instrumenten tegelijk bespeeld werden. Ook stond er een enorme pilaar midden voor het podium waar je ook niet eens voor kon staan. Het stond echt tegen het podium aan! De show in Doornroosje was dus veel beter. |
|
quote: Het OHK is inderdaad een kutzaal haha |
Index / Concerten |