|
Auteur: |
|
|
Gatverdamme! Ska-punk. Luister dan op z'n mindst naar Rancid (laatste album) of Beans (eerste 2 albums). I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: helemaal niet . Ik vind Rancid net om te kotsen. VGS heeft van die felle hardcore riffs die niet zouden mistaan op een goed suicidal tendencies album. nou ja smaken verschillen. |
|
Heb je de laatste Rancid wel gehoord dan? Dat is gewoon Punk met een hoofdletter P. Alleen zit er (gelukkig) geen ska meer in. Maar goed, ik zal de nieuwe VGS morgen even luisteren want felle hardcore riffs spreken mij wel aan. En idd, smaken verschillen [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 20-10-2002 17:56] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja, die laatste valt idd wel mee. Ik ken de laatste niet van VGS dus ik kan daar niks over zeggen. Luister maar eens naar "Symbolic". |
|
Ska is kut!! Ik luisterde vroeger wel veel punk etc, maar ik vind er geen echt geen ruk meer aan, ik kan al dat blije gedoe niet meer aan Voodoo Glow Skulls vond ik vroeger ook geweldig... Heb er verder niets van! |
|
quote: Heb je wel eens carnavalsmuziek gehoord? (offtopic: Meshuggah komt er deze week aan, is absoluut geen blije muziek). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-10-2002 19:48] |
|
Ska core is in ieder geval te gek! Laatst zwaar lopen dakken op The Mighty mighty Bosstones. Wat ska punk betreft...ik ken VGS nog niet, maar deze band wordt aan alle kanten aangeraden; ga het nog wel eens checken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: heb jij niet net een Mihoen! topic geopend? |
|
is dit geen metal forum. leuk hoor VGS op een alternatief feestje. Maar om er elke dag naar te luisteren. |
|
dit heet toch zware METALEN? al dat punkgezeik |
|
punk = te happy? hoe komen jullie daar nou bij... oh, POPpunk. ja POPpunk is happy VGS vond ik eerder wel cool. |
|
quote: Rancid heerscht weer! Die laatste CD is SUPER! Geen ska maar gaan met die banaan! |
|
quote: Liever punkgezeik dan gezeik van idioten. |
|
quote: Carnvalsmuziek is voor halve zolen en zatlappen... Meshuggah, thanks! quote: *zucht* Forum: Muziek algemeen |
|
er zijn ook: Queen topics Tori Anus topics weetikveel topics maar het is een METAL forum en dat heeft ook de overhand, peerkes. |
|
[off topic]Oude Queen kan wat mij betreft tot metal gerekend worden.[/off-topic] |
|
quote: Vind ik ook, al is het kut! |
|
Nou, ik heb die laatste cd vandaag geluisterd en ik moet toegeven dat het zo gek nog niet is. Vooral de snelle nummers zijn wel ok. Maar het is me allemaal toch wat te vrolijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Niet zeiken, dit staat in muziek algemeen. |
|
Ska is leuk! En verder..staat er volgens mij in de zm banner meer dan alleen metal..okeej...toevallig geen punk. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Index / Muziek algemeen |