IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : left handid van cof als bootleg?
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 28-05-2002 8:32 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

gisteren zag ik hier in breda in 2 cd winkels de cd left handid van cradle of filth, met live opnamens.weet iemand of dit een bootleg is ?neen het is niet de dvd die ik gezien heb want die hadden ze ook

welcome to hell,fuckin, hell yeah

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-05-2002 8:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Volgens mij niet, kijk anders hier eens.

blacksoul666
at war with satan
Posted 28-05-2002 9:06 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

daar had ik ook al gekeken,maar niets gevonden .en het gaat toch echt om een cd.ik denk dat het wel een bootleg moet zijn want er zit maar een schamele hoesje om en geen info.en het label is abracadaver ofzo.maar ik weet wel dat er van de dvd van dimmu borgir ook een live cd in omloop is met live opnames net als op de dvd. en dat is geen bootleg want de dvd van dimmu borgir is ook te koop met deze cd erbij.dus misschien is het ook wel geen bootleg die van cradle of filth

[Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 28-05-2002 9:11]

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-05-2002 9:14 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Eh, ik dacht dat ABracadaver of hoe t ook mag heten, het label was dat door Cradle zelf werd opgericht (ze brachten er Biitter Suits... op uit )
K heb dat ding ook al meerdere malen gezien,hier in België, zowel in grote ketens als in kleine stores, dus geen bootleg denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 28-05-2002 9:15]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

blacksoul666
at war with satan
Posted 28-05-2002 9:28 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik ga straks toch even het centrum in dus zal ik toch nog eens kijken of hij er nog is en dan denk ik dat ik hem maar aanschaf

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-05-2002 9:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Heavy left handed and candid is officieel een DVD/VHS. Dus als je een CD ziet liggen wordt je genept waar je bij staat.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-05-2002 9:37 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 9:31 schreef Slechtheid het volgende:
Heavy left handed and candid is officieel een DVD/VHS. Dus als je een CD ziet liggen wordt je genept waar je bij staat.

Eigelijk kan t me nie schelen? I won't buy it. T enige Cradle related dat ik ooit nog es koop is Cradle O Fear, leuke horror. Voor de rest: Midian kan k nog opzetten, maar na ze vorig eindelijk live gezien te hebben (Graspop) en die laatste releases (zijn gewoon platte commerciële uitmelkereij) zeg ik enkel dit: als ze hun attitude wat droppen, terug es muziek gaan maken, kan ik hun als een soort van "shock-rock" show act wel appreciëren, misschien zelfs ooit terug als degelijke metalband, maar nu

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 28-05-2002 9:47 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 9:37 schreef Gunman het volgende:
Eigelijk kan t me nie schelen? I won't buy it. T enige Cradle related dat ik ooit nog es koop is Cradle O Fear, leuke horror. Voor de rest: Midian kan k nog opzetten, maar na ze vorig eindelijk live gezien te hebben (Graspop) en die laatste releases (zijn gewoon platte commerciële uitmelkereij) zeg ik enkel dit: als ze hun attitude wat droppen, terug es muziek gaan maken, kan ik hun als een soort van "shock-rock" show act wel appreciëren, misschien zelfs ooit terug als degelijke metalband, maar nu

en daar gaan we weer...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-05-2002 9:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 9:37 schreef Gunman het volgende:

Als het je niets kan schelen moet je ook niet posten jonge!
Persoonlijk vindt ik de eerste 2 albums wel ok, rest =

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-05-2002 9:56 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 9:49 schreef Slechtheid het volgende:
Als het je niets kan schelen moet je ook niet posten jonge!
Persoonlijk vindt ik de eerste 2 albums wel ok, rest =

Fuck zeg, ik geef ook nog ns mn eerlijke mening over een band
Bon, die CD is dus een bootleg of misschien weer niet, ze proberen vanalles om geld binnen te halen.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-05-2002 10:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 9:56 schreef Gunman het volgende:
Fuck zeg, ik geef ook nog ns mn eerlijke mening over een band
Bon, die CD is dus een bootleg of misschien weer niet, ze proberen vanalles om geld binnen te halen.

Mee eens, Cradle of Filth = [uit]Melkunie.

blacksoul666
at war with satan
Posted 28-05-2002 11:38 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik heb hem net gekocht heavy left handid &candid .hij is van uitstekende kwaliteit .het zijn de opnamens die ook op de dvd staan.volgens mijn cd winkel is deze cd toch door cradle of filths eigen label uitgebracht.nl abracadaver.alleen zonder bekendheid er aan te geven .want eigenlijk was het de bedoeling om deze cd bij de dvd te leveren .

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com