|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik verkoop het meeste van m'n vinyl, uiteraard alles Metal. Heavy - Black. Hier staat een lijst. Vinyl van bands als Ulver, Helloween, Girlschool, Judas Priest, Mercyful Fate/King Diamond, Sepultura, Tank, Anthrax, Saxon, Infernal Majesty, Horna, Mayhem (Deathcrush) en Cryptopsy. Groeten, Ron [Dit bericht is gewijzigd door citf op 09-11-2013 22:46] |
|
Boef. Met je zestig euro voor Nattens Madrigal - Aatte Hymne Til Ulven I Manden. |
|
Hoezo? Check Discogs eens: http://www.discogs.com/sell/list?release_id=424174 Met € 60 wel de goedkoopste en die van mij is nieuw en gesealed. |
|
quote: De ene boef sluit de ander nog niet uit. |
|
quote: Mooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/957006/12 Ga je daar je dure tweederangs geluidsdragers maar flippen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Thx voor de tip. Tweederangs? Meeste LP's in M/NM conditie. Duur? Bij lange na niet, eerder te goedkoop. |
|
Vinyl klinkt slechter en is minder duurzaam dan een CD dus tweederangs ja. Maar goed, er zijn ook mensen die naar cassettebandjes luisteren... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vinyl klinkt niet slecht, dus eerder minder goed, in het algemeen dan. Een album als Screaming for Vengeance klinkt toch echt wel een stuk beter dan een CD van Xasthur. Maar goed, dat is een extreem verschil. Niks ten nadele van Xasthur trouwens, geweldige band. Er zijn legio mensen die naar vinyl luisteren en die vinyl weer boven CD's waarderen. Ieder z'n meug. [Dit bericht is gewijzigd door citf op 09-11-2013 23:45] |
|
quote: Slechter, minder goed, wat is het verschil? quote: Legio, niet legio's. En dat moeten mensen inderdaad zelf weten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Serieus? Je geeft in dit geval aan dat een CD slecht klinkt en een LP slechter. En idd legio. Als we zo doorgaan zijn we straks beide goed in Nederlands! |
|
quote: De expert en liefhebber roept: 30 Euro en een warme handdruk. |
|
Nog even gezocht, maar de goedkoopste die ik heb kunnen vinden was € 55, maar die was niet gesealed. Buiten Discogs om was de goedkoopste gesealde versie € 80, dus 30 is niet realistisch. Ik denk dat je 'de waarde' en 'wat jij ervoor over hebt' door elkaar haalt. Ik weet iig dat de prijzen die ik voor het vinyl vraag aan de lage kant liggen. |
|
meel denkk signature |
|
Op Discogs wordt de eerste LP van Burzum verkocht voor €838,82. Ik vraag me dan echt af of er mensen zijn die dat (willen) kopen. |
|
Als je LP's koopt maar ze nooit draait of überhaupt uit de verpakking haalt, mòet je ze wel als investering kopen. Je moeder. |
|
Ook dát snap ik niet. Een plaat dient om te beluisteren. Als je een vriendin hebt, wil je ze toch ook pakken? |
|
Hou je die niet in het plastiek om aan je collectie toe te voegen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ja en hard ook! Helemaal kapót neuken dat wijf! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik kreeg de lijst al een aantal weken geleden doorgestuurd, waarschijnlijk via e-bay connections. De prijzen liggen in het midden. Zeer zeker niet de goedkoopste leverancier. En ook hier stuit ik weer op het mogelijke feit dat men niet weet wat men voor een item moet vragen. En er dan maar een vette prijs opplakt om zelf maar niet de boot in te gaan. Mensen jutten elkaar teveel op met megaprijzen op een vinyl item wat het vaak helemaal niet waard is. |
|
|
|
quote: Niet helemaal. De meest correcte termen hier zijn marktwaarde en persoonlijk toegekende waarde. |
|
dit soort dingen motiveren mij om vinyl weg te geven voor niets of doormidden te breken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dat kan in sommige gevallen waar zijn, maar ik ben er in de afgelopen weken achter gekomen, dat ik voor veel LP's veel te weinig gevraagd heb. Dit weekend heb ik de debuut MLP van Meshuggah verkocht voor € 200. Vanmorgen kreeg ik 2 emails, 1 wilde er ongezien € 300 voor betalen. Ik kan overal meer voor gaan vragen en dan maanden bezig zijn het vinyl te verkopen, maar daar heb ik geen zin in. Prijzen liggen gezien de Discogs suggesties aan de lage kant. eBay prijzen vind ik niet relevant, omdat het verkopen via eBay duur is, daar zitten teveel verkoopkosten aan. Die de koper uiteindelijk gaat betalen. Dit was mijn laatste reactie over de prijzen die ik voor mijn vinyl vraag. |
|
Slotje. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |