|
Auteur: |
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Dit is wel heel gaaf zeg.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dit stond dan weer in de suggesties bij Plini op de tube..... Nogmaals Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Die ken ik van t Fractal forum hehe. When your people matter, menstrual health matters |
|
Er gaat momenteel een hele nieuwe wereld voor mij open.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Tering wat is die EP goed zeg. EDIT: die van Plini dus. Echt, wauw. Wat een klein groots meesterwerk. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 10-11-2013 16:48] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik heb hem op mijn computer staan (namelijk legale gratis download), ik zal hem vandaag eens beluisteren. |
|
Gave EP, erg gelaagd en mooie melodieën. Er zijn opvallend veel gave huiskamerprojecten in de progressieve metal / djent. Als voorloper Cloudkicker die met Subsume dit jaar echt een geweldige plaat heeft uitgebracht, de Schot Sithu Aye, Gru, Widek... [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-11-2013 19:20] |
|
Sithy Aye is te gek, alleen moet ie echt n keer leren mixen en van de maximizers afblijven haha. Cloudkicker volg ik al n tijdje niet meer, ik wist niet eens dat ie weer n nieuwe had. Hij is wel minder djenty en proggie dan de rest, gaat meer op repeterende motieven en roept daarme de sfeer op. When your people matter, menstrual health matters |
|
O en Gru speelt een gast solo op deze EP vn Plini When your people matter, menstrual health matters |
|
Zijn production skills zijn echt niet meer normaal: When your people matter, menstrual health matters |
|
Hij laat t er zo gemakkelijk uit zien, wat een controle over de gitaar zeg. Wauw. When your people matter, menstrual health matters |
|
Naaaaaaais: When your people matter, menstrual health matters |
|
Weer een nieuwe track van Plini! |
|
Zo die had ik ff gemist. Vet. Hij is zeker te weten Vai fan, kan niet anders When your people matter, menstrual health matters |
|
Mooi man When your people matter, menstrual health matters |
|
Vandaag is er een nieuwe EP uitgekomen, The End of Everything, misschien wel het beste werk van Plini tot nu toe: Met niemand minder dan Marco Minneman op drums! |
|
Gaaf! Wat is ie toch goed he. En niet alleen een goede gitarist, maar ook componist en mixer/producer. Bah. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ben normaal snel uitgeluisterd in dit genre, maar deze gast snapt ook het schrijven van boeiende songs. Erg aangenaam www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Index / Heavy Metal |