IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Lustre
ildanach
Usericon van ildanach
Posted 12-11-2013 13:59 by ildanach Wijzig reactieProfiel van ildanachQuote dit bericht

Lustre / Aus Der Transzendenz “VIXERUNT” split 7”



[7''] The meeting of two kindred black metal spirits, different in style but similar in scope. The meeting of two kindred black metal spirits, different in style but similar in scope. An invitation to explore the mysteries of Transcendence through the romantic, nocturnal visions of LUSTRE,
and the rapturous speed-of-sound of AUS DER TRANSZENDENZ

Side A
AUS DER TRANSZENDENZ - ”Vixerunt” 6:36
Side B
LUSTRE - ”Like Flowers Of Gold” 5:26
300g Jacket with Matte Finish
140g Black Vinyl
7″ Insert on 150g Gloss Paper
Strictly Limited to 250 Copies
Art direction and layout by Francesco Gemelli

ADT track:
http://snd.sc/1aTETnV





[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-11-2013 14:04]


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 12-11-2013 17:28 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Luster!



Northward
Usericon van Northward
Posted 12-11-2013 21:50 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Lustre is gaaf. Monotoon, sfeervol, hypnotiserend. Aanraders zijn vooral Night Spirit en A Glimpse of Glory.
Naar die split ben ik verder niet zo benieuwd.


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-11-2013 22:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik ken eigenlijk alleen 'They Awoke to the Scent of Spring', fijn wel. Binnenkort ook eens ander materiaal van opsnorren.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-04-2015 16:26 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Hmm, die nieuwe. Het heeft wat.


Durk
Usericon van Durk
Posted 24-04-2015 18:48 by Durk Wijzig reactieProfiel van DurkQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2015 16:26 schreef ColdheartMinor het volgende:
Hmm, die nieuwe. Het heeft wat.


Heb je de nieuwe al dan?

Wonder was vet. Deze binnenkort ook maar even bestellen.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-04-2015 20:21 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2015 18:48 schreef Durk het volgende:
Heb je de nieuwe al dan?




Nee, ik lul maar wat.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 28-04-2015 13:25 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Speciale editie van 'Blossom' toch maar in de pre-order gezet een tijd geleden. Toch wel benieuwd, zeker gezien de 'kwantiteit over kwaliteit'-houding van Hendrik wat afgenomen lijkt te zijn


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Northward
Usericon van Northward
Posted 28-04-2015 18:59 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Goed spul weer. De ep Phantom die bij de speciale versie erbij zit is ook zeker de moeite waard.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-04-2015 21:31 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door caron op 28-04-2015 21:32]


En nu gaan we vegen


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-06-2015 23:10 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Waar vind je die speciale versie van Blossom met de Phantom EP erbij?


Durk
Usericon van Durk
Posted 09-06-2015 13:17 by Durk Wijzig reactieProfiel van DurkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2015 23:10 schreef Tool-fan het volgende:
Waar vind je die speciale versie van Blossom met de Phantom EP erbij?



http://www.eisenton.de/shop/index.php?lang=en



Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 09-06-2015 22:02 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Heb exemplaren van de nieuwe LP "Blossom" deze week op voorraad!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-03-2020 8:55 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Komt een beetje als 'Burzum light' over, ik vind het wel best ok. Kende deze band nog niet.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 06-03-2020 9:11 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Nu ik deze naam hier voorbij zie komen, volgens mij heb ik hier een CD van.. ergens.. Had er uit mezelf noooit meer aan gedacht. Zegt genoeg.



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-03-2020 13:28 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2020 8:55 schreef PandroidJack het volgende:
Komt een beetje als 'Burzum light' over, ik vind het wel best ok. Kende deze band nog niet.




Het is best een prima band. Zoek zeker ook de 'Serenity' EP en de 'Neath the Black Veil' demo op.

Echter, ik vind wel dat de band weinig variatie heeft. Er is toch aardig veel uitgebracht maar het blijft allemaal rond dezelfde punten draaien, hoewel het latere werk - minus misschien het nieuwe album - een stuk meer lichtvoetig geworden is.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 08-03-2020 17:58 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Inderdaad een wat monotone discografie, maar het kabbelt wel prettig voort en sommige nummers werken heerlijk hypnotisch. Een paar keer per jaar draai ik de hele discografie er even doorheen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 17-01-2021 10:12 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht


Plaat van vorig jaar.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-01-2021 1:06 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2021 10:12 schreef Dypfrys het volgende:

Plaat van vorig jaar.


Ik denk dat je twee zijprojecten van 'Nachtzeit', Ered Wethrin en Starlit, ook wel zal waarderen.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-01-2021 20:42 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ga ik checken thanks


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen