|
Auteur: |
|
|
Kutmuziek. Al heeft Mordecai wel tof een nummer van deze gristenboiiz gecovered. |
|
Zo, weer 2 nieuwe groepen leren kennen, waarvoor dank The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Mordecai? doel je op de christelijke black metal band? |
|
quote: Geen dank! Ik heb het jaren geleden eens geluisterd, laatst kwam het weer bovendrijven en zag ik dat het weer nieuwe muziek uitbracht. Zeer content mee. |
|
quote: Jazeker. Naast Through the woods, towards the dawn (ofzo) hebben ze voor een compilatie een LS nummer gecovered. |
|
quote: Ah oke was mij niet bekend, maar ff checken dan. Dank |
|
quote: Geen dank. Volgens mij was het "Not Beneath". |
|
[quote]Op 13 november 2013 17:12 schreef Sisyphos het volgende: Geen dank. Volgens mij was het "Not Beneath".[/quote Oke top man, ik ken de band Mordecai, maar die cover niet Wat vindt je trouwens kut aan de band? |
|
quote: Ik ben niet zo van de core. Sterker nog: ik krijg kromme tenen van gedempte gitaren. Tenzij het allemaal uitzonderlijk technisch is (zoals in Mantric, dat ken je denk ik wel). |
|
quote: Ow ja ik vat het, te standaard dus.Hmm oke... uhm,, ook wel eens gehoord van Benea Reach? (dacht met leden van mantric of andersom) [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 14-11-2013 14:44] |
Index / Heavy Metal |