|
Auteur: |
|
|
|
|
Woew, Obituary en Thanatos. Heen, heen. |
|
Wat een ver vooruit geschoven planning! |
|
vet . hoop dat ik kan obituary is gaaf ken alleen die andere niet is dat ook zoiets ? |
|
quote: nee, die andere is meer reggae |
|
Ja man, muziek van negers, voor negers. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ook bevestigd: Entrails (SE old school death) Villainy (NL old school death) |
|
Ineens wel een beetje veel bands. Maar wat later komen dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Toffe toevoegingen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gewoon op tijd afkomen ! Die andere bands verdienen ook support, niet alleen de hoofdact ! We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Entrails is juist 1 van de topbands die avond. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ook zin om Thanatos te zien, tijdje geleden. Ik vind 3 bands op een middag/begin van de avond of op een avond zat, vandaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
O. Misschien aanwezig. |
|
quote: En dan bij Villainy zeker vooraan staan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Uhm, nee. |
|
Godver, Entrails erbij? quote: |
|
Wel frappant dat diezelfde bands dag ervoor in Steenwijk staan...onder het mom van we zijn toch in de buurt? |
|
quote: Just got into metal? |
|
quote: ...and soon to be outta metal again, wellicht? |
|
Gave line up. Misschien dat ik wel helemaal naar Rotterdam rijd voor deze bands. |
|
quote: Niet allemaal he |
|
Volgende week alweer! Schema: 20.00-21.15 Obituary (US old school death) 18.40-19.30 Thanatos (NL death / thrash) 17.35-18.20 Bodyfarm (NL old school death) 16.30-17.15 Entrails (SE old school death) 15.30-16.10 Villainy (NL old school death) |
|
Aanwezig |
|
UITVERKOCHT! Geen kaarten beschikbaar aan de deur. Baroeg heeft een terras bij Obituary! Bij een biertje buiten in de zon past uiteraard ook wat te eten. Daarom is er een frietkraam met diverse snacks. |
Index / Concerten |