|
Auteur: |
|
|
FORTAROCK presenteert: Maandag 24 februari 2014 TOXIC HOLOCAUST EXHUMED Open: 20.00 / Start: 20.30 Tickets: € 10,- VVK / € 12,50 kassa Op maandag 24 februari kunnen de leren- en spijkerjacks met patches weer uit de kast gehaald worden, want op deze dag komen Toxic Holocaust en Exhumed voor een exclusieve clubshow naar Merleyn, Nijmegen! Toxic Holocaust thrasht er al jaren op los met snelle hakkende riffs, roffelende drums en keel verschroeiende zang. Eigenwijs, primitief en zeer doeltreffend. De Californische death metalband Exhumed is bekend geworden met de albums 'Gore Metal' en 'Slaughtercult' en past perfect bij de apocalyptische sound van Toxic Holocaust. Allemaal ingrediënten die op deze winterse avond voor een ware aanval op je trommelvliezen zullen zorgen. https://www.facebook.com/events/447954068643884/ |
|
|
|
Gaaaaaf, kom ik vast wel even langs. |
|
zal wel leuk worden. Al verwacht ik meer van exhumed dan toxic holocaust. |
|
Exhumed! Hier ga ik zeker een kijkje nemen |
|
Leeuuuk wel beetje lastig dat het op maandag is *zet in agenda* [/zachteG] |
|
*kick* |
|
Lastig van de maandag inderdaad. Wie weet dat ik er bij ben, Toxic Holocaust was een paar jaar geleden in de Doornroosje ook heel gaaf |
|
Ik denk dat ik ook aanwezig ben. |
|
Lastige datum, maar ik had Exhumed graag nog een keer gezien! |
|
Ik heb er zin in. |
|
Was erg leuk |
|
Was er wel een beetje warm haha. |
|
Was ook wel een stukje drukker dan ik verwacht had. Wel een mooi feestje. |
|
Was best leuk, vooral exhumed vond ik goed. Toxic Holocaust is live toch een stukje meer motorhead achtig viel me op. |
Index / Concerten |