|
Auteur: |
|
|
Lang geleden dat ik in Artishock ben geweest. Maar al een whisky-avond gepland, helaasch. |
|
Jammer! Dank voor het fixen van de titel, was wat te kort door de bocht gegaan. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 18-11-2013 20:46] |
|
Bedankt voor het plaatsen Haeresiarch Sr.! We zijn druk bezig om de PR voor Artishock op poten te krijgen. Vanaf nu zal ik iedere maand posten wat er komt in Artishock Anyhoooeww Metal is van alle landen en wij hebben deze maand een internationale topper over de vloer. De Poolse AZARATH zijn al sinds 1998 bij elkaar. De blackened death metal band heeft al meer dan vijf volledige albums uitgebracht en hebben met niemand minder dan Behemoth getourd. Veel ervaring en talent maakt de band tot een absolute topper en ze komen dan ook tot leven op de planken, in hoeverre dat mogelijk is in (blackened)Death metal. Voor dat zij beginnen hebben we nog wat Nederlands talent om ons op te warmen. De jongens van Akrasial brengen de ‘metal of impending doom, infernal black and certain death’. We kunen brute en rauwe geluiden verwachten. Train uw nek spieren maar alvast voor deze avond. Mis het niet! 21.15-22.00 Akrasial 22.00-22.30 change-over 22.30-23.30 Azarath Leden €3 Early birds (aanmelding via facebook) €5 Niet aangemeld €6 Reizigers info: Laatste trein richting Utrecht: 00:25 Laatste trein richting Amsterdam, Hilversum, Baarn 00:33 [Dit bericht is gewijzigd door ArtishockUpStairs op 25-11-2013 22:13] |
|
Dabei! Moet wel eerst nog werken, maar moet toch wel lukken om op 2 uurtjes vanuit Elsloo (Lb) naar Soestdijk te komen dunkt me Black seeds of bunny! |
|
Tot dan! Vergeet je niet aan te melden op https://www.facebook.com/events/217345395109795/ voor korting |
|
No worries, allang geklikt dat ik er ga zijn [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 25-11-2013 23:22] Black seeds of bunny! |
|
quote: Ze bevatten zelfs leden van niemand minder dan Behemoth; drummer Inferno is een van de oprichters van Azarath en het enige originele lid dat er nog in zit. quote: Ik heb geen Facebook. Maar, ik heb wel een ZM-topic en Last.fm event page (klik) gemaakt, alwaar ik als enige aangemeld ben, telt dat toevallig? Vast niet. |
|
oooh gaaf dat wist ik helemaal niet van Behemot! hahaha word tijd voor facebook denk ik :p facebook houd je ook op de hoogte van allerlei andere events, dat vind ik altijd wel handig |
|
quote: Moet wel zeggen dat 'ie de live-shows heeft uitbesteed aan Adam, ook wel bekend van Lost Soul. Hij heeft op zijn beurt wel eens live voor Behemoth gespeeld. Inferno zelf zal er dus niet zijn denk ik. |
|
Adam doet alleen drums voor de Poolse shows, en Zbylu drumt ze niet omdat die nog altijd herstellende is van zijn blindedarmoperatie. Voor de Nederlandse en Belgische shows zit Paweł )Infernal War achter de drums (die overigens ook de drums waar zal nemen bij Deus Mortem op EMM omdat Zbylu daar live gitaar speelt) Black seeds of bunny! |
|
quote: Ohja, ik zie het. Weten we dat ook weer. |
|
Oh wat ontzettend verwarrend ik ga ff in de boekingen checken of erbij staat welke bandleden er precies komen! |
|
Eerst even snel met m'n eigen band repeteren en dan vol gas naar Artishock |
Index / Concerten |