|
Auteur: |
|
|
Ahhh da's dus een andere Martyrium dan diegene die ik kende (black metal uit Duitsland), die dood is, en waaruit Secrets of the Moon is ontstaan. Snelle NL thrash? Cool! |
|
Ik stuitte per abuis op deze band toen ik naar info aan het zoeken was over de Duitse BM Martyrium. Klinkt inderdaad wel gaaf. http://www.martyrium.cjb.net/ [Dit bericht is gewijzigd door Einzelgänger op 20-10-2002 20:51] |
|
martyrium is helaas over de kop gegaan... drummer had teveel bands en te weinig tijd. ben blij dat ie nog in collision speelt. wel een enorm vette band |
|
Martyrium was hakken tot en met ja. Triple-Dan en ik hebben nog met die drummer in een band gespeeld (Corpus Devotio -> grind ala ouwe carcass / napalm death) |
|
Zo, 10 pleuro op de post. CDtje besteld I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik verkoop ook nog exemplaren voor hun.. stuur mailtje.. is prima spul |
|
Ik heb besteld bij ene Geert Rijs. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
yep... was hun gitarist.. zat ooit nog op een blauwe maandag bij ons. prima kerel |
|
Ik heb vandaag de cd mogen ontvangen...verdomme wat beukt dit achterlijk hard!!! Echt heel jammer dat ze niet meer bestaan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nou? Heeft deze band er al nieuwe fans bij? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oud Vuil. |
|
Loek was idd een gastmuzikant.En het is idd wel aardige shit. |
|
helaas zijn ze uit elkaar en hebben ze weinig kunnen spelen. ik stel jullie allen voor om die cd gewoon aan te schaffen. komen ze nog een beetje uit de onkosten. |
|
ik heb hun cd gekocht omdat ie toch maar 4 euroos koste maar wat een heerlijk harde cd vet vooral het eerste nummer jammer dat zen nie meer bestaan ik had ze wel een keer live willen zien ( komt deze band uit sevenum, of heb ik nou de verkeerde band voor me???? ) .. |
|
yes, die komt uit sevenum. wel balen dat ze t oefenhok nooit zijn uitgekomen. |
|
Vanmorgen nog maar is geluisterd, en het blijft een heerlijke cd! Hier een site waar wat mp3tjes kan downloaden. .. |
Index / Heavy Metal |