|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nederlandse metalbands. Twente wordt beetje overgeslagen de laatste tijd |
|
Hmmm, wellicht hebben de twentsche zalen geen interesse in Zwaar Hollands Metaal? |
|
Hmm, dat kan ook. Iig het blijft bagger |
|
zolang ze maar in miden nederland komme!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
HEUY!!!! Hey Hub is al afgesproken: ik rij en jij gaat mee, samen met Frietbal en hoogstwaarschijnlijk ook Tinus. Veenendaal here we come!!!!! |
|
of kom feesten op canix strand feest |
|
HEUY!!!! Speelt Inhume daar in een zwembroek? |
|
quote: |
|
quote: Feesten op het strand kan altijd nog. Inhume is niet altijd. HORICA HOOLIGANS GO TO VEENENDAAL! [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 23-10-2002 20:00] |
|
Zo is het maar net.Als ik met mijn lamme kloten in het zand wil zitten ga ik wel naar een warm land met uitdagende gewillige dames.Maar we zitten niet in een warm land dus gaan we met z'n allen de Limbogrinders supporten daar in het hoge noorden. en daarna en als laatste Tjokkefoll. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Dat laatste is op je lijf geschreven, of niet dan Hub? Leg de lieve kijkbuiskindertjes dat is even uit. Maar inderdaad beuke bij Inhume |
|
en daarna heel veel whisky en dan waarna ik weer een complete dag kwijt was door en ik later te horen kreeg dat ik bij 3 kroegen eruit geflikkerd was zonder dat ik mij bewust was van mijn zonden Maar goed,dit weekend 2 dagen bij Inhume.TJOKKEFOLL!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hub ik drink gezellig mee! Zoals ik net als vorig weekend weer gek in mijn kop word. |
|
HEUY!!!! Nu weet ik weer waarom ik zo trots ben op het LOMP-legioen!!!! HORICA HOOLIGANS!!!! |
|
tot morgen. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
HEUY!!!! Morgen beuken in Veenendaal op INHUME DISSENTER EN CREMATION!!!!! Vanavond effe opwarmen in de eak |
|
was vet vanavond ben foed naar de klote naaar ede teruggegaaan pfffff ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
woehahaha, 't was hillemaal geniaal! Katafalk ipv Dissenter, tering, die drummer!!! Cremation speelde ook geweldig! En Inhume d'r bovenop! |
|
creatief met smylies hier |
|
Was een zeer vette avond.Jammer van die kleine bierbekers.Waren ook meer met schuim dan met bier gevuld Inhume rules!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
i kwas blij dat me binne zakken nog gevuld waren met flesjes bier...maarja ook ik moest geloven aan die voor 3/5 gevulden plastic gevulde bekertjes ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: maar ze waren maar 1euro 25, dus dan valt het wel weer mee, ik was er dus ook, onze drummer en bassist ook. errug gezellie, veel bekenden gezien. was aardig . Oud Vuil. |
|
Twee gulden vijfenzeventig voor een pilsje dus. Voordat de euro werd ingevoerd was dat een normale prijs . |
|
quote: dank u dank u.... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |